سامسونگ تولید انبوه حافظه‌های ۵۱۲ گیگابایتی برای گوشی‌های هوشمند را آغاز کرد

۱۵ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
حافظه ۵۱۲ گیگابایتی

سامسونگ تولید انبوه حافظه‌های ۵۱۲ گیگابایتی eUFS را شروع کرد و بدین ترتیب ظرفیت حافظه‌ی گوشی‌های آینده به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد. این چیپ‌ها به اندازه‌ی چیپ‌های حافظه‌های متداول هستند ولی می‌توانند تا دو برابر بیشتر از پرظرفیت‌ترین حافظه‌های معمول کنونی (۲۵۶ گیگابایت) اطلاعات ذخیره کنند.

قرار است سامسونگ از این کارت‌های حافظه روی گوشی‌ها و تبلت‌های آینده‌ی خود استفاده کند. سامسونگ می‌گوید که کاربران می‌توانند تا ۱۳۰۰ دقیقه ویدیوی ۴K روی این کارت‌های حافظه ذخیره کنند و این میزان تا ۱۰ برابر نسبت به آن‌چه اکنون می‌توان روی گوشی گلکسی S8 با ظرفیت ۶۴ گیگابایت ذخیره کرد بیشتر است.

این کارت‌های حافظه‌ی جدید سرعت بیشتری هم دارند و سرعت خواندن و نوشتن آن‌ها به ترتیب به ۸۶۰ مگابایت بر ثانیه و ۲۵۵ مگابایت بر ثانیه می‌رسد. یعنی اینکه یک فایل ویدیویی ۵ گیگابایتی می‌تواند در عرض ۶ ثانیه به یک حافظه‌ی SSD منتقل شود. مصرف انرژی این کارت حافظه هم به حداقل رسیده است.

منبع: Newatlas

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar shahin

    من نمیدونم دی جی کالا بعضی از نظر های خیلی فنی رو نمیزاره تو سایت بعد یک مثالی که از یک بچه ۵ ساله بیرون میاد رو میزاره تو سایت دوستان آیفون هر موردی رو به هر شکلی که شده میخوان به اپل ربط بدن حتی اگه خودشون هم زیر سوال برن

  2. Avatar Keiser

    یعنی نصف اپ های play store رو باید دانلود کنی تا پر بشه! شایدم بیشتر!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه