حجم iOS 10 باز هم کم می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه شنیده‌ایم اپل می‌خواهد از آیفون ۷ به بعد، ساخت مدل ۱۶ گیگابایتی از گوشی‌های‌اش را به کنار بگذارد، اما این موضوع را هم باید در نظر گرفت که در حال حاضر، افراد زیادی هستند که آیفون ۱۶ گیگابایتی دارند. راه‌های مختلفی برای مدیریت حافظه‌ی این آیفون‌ها وجود دارد، اما باز هم دارندگان آیفون‌های ۱۶ گیگابایتی در همه حال از اینکه گوشی‌شان مدام پر می‌شود ناراضی هستند.

سیستم عامل iOS 10 در شهریور و همزمان با آیفون ۷ عرضه‌ می‌شود.

با این حال، ظاهرا اپل می‌خواهد باز هم سیستم عامل گوشی‌های‌اش را فشرده‌تر کند تا فضای استفاده‌ی بیشتری برای کاربران‌اش آزاد شود. در حالی که اپل در کنفرانس هفته‌ی پیش‌اش حرفی از کم کردن حجم iOS نزده بود، اما تصاویری از نسخه‌ی ۱۰ این سیستم عامل به بیرون درز کرده‌اند که حافظه‌ی آزاد گوشی را در مقایسه با iOS 9 بیشتر نشان می‌دهند.

ios-9-3-2-vs-ios-10-beta-1-storage

یکی از کاربران وب‌سایت Reddit اخیرا گوشی‌اش را به نسخه‌ی بتای iOS 10 بروزرسانی کرده است. این کاربر پس از بروزرسانی گوشی، متوجه شده است که ۱۰ گیگابایت به حافظه‌ی آزاد گوشی‌اش اضافه شده؛ طوری که ظرفیت حافظه‌ی فلش گوشی از ۱۱۳ گیگابایت به ۱۲۱ گیگابایت افزایش یافته.

منبع: BGR.com

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar مسعود

    سلام
    من موبایلم را به ios 11 ابدیت کردم ما حجم ایفون تازه کمتر شد
    میشه راهنمایی کنید؟

  2. Avatar R.Ashrafi666

    دوستان من بتاى ios 10 رو گرفتم محشره ولى باگ هایى داره که زیاد به چشم نمیان

  3. Avatar Mac Klaus

    خیلی هم عالیییییییییییییی ………. یعنی چیزی حدود ۹ گیگابایت فضا برای مدل ۱۲۸ گیگ آزاد شده ……. این یعنی باید سرعت iOS 10 از iOS 9 هم بیشتر باشه ……….

    1. Avatar عرفان

      البته که فضای خالی اضافی، به تنهایی،الزاما اثباتی برای افزایش سرعت پردازش نیست، چرا که عنصر حافظه، با پارامتر کلاک در بنچمارک تاثیر گذاره، وگرنه میشد هارددیسک رو بزرگتر کرد و سرعت پردازش رو برد بالا…
      اما در این که شاید با این کاهش حجم، از پردازش های بیهوده صرفنظر شده، بله کاملا حق با شماست.
      اما یک حالت ناخوشایند دیگه هم امکان داره اتفاق بیفته و اون هم اینه که به جای دیتا ی استاتیک، همواره قدری از توان پردازشی دستگاه، درگیر پردازش دیتایی باشه که پردازشش چندان هم لازم نبوده، این یعنی نیاز به قدرت پردازش بیشتر، که دیوایس های قدیمی به هوای حافظه بیشتر بروزرسانی کنن و در عوض با سرعت پایینتر مواجه بشن و مجبور به خرید دستگاه جدید بشن…
      البته همه اینها فرضیه هایی هستن که باید تا ریلیز نسخه نهایی، منتظر بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه