آیفون‌های امسال احتمالا بدون تبدیل لایتینگ به جک هدفون عرضه می‌شوند

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بارها شنیده‌ایم که اپل می‌خواهد امسال سه آیفون جدید معرفی و وارد بازار کند. شایعه‌ای تازه از حذف دانگل پورت لایتنینگ به جک ۳.۵ میلی‌متری از جعبه‌های آیفون امسال می‌گوید؛ یعنی قرار نیست آیفون‌های سال ۲۰۱۸ به همراه دانگل تبدیل در جعبه عرضه شوند و افراد باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنند. در حال حاضر تمام آیفون‌ها یک تبدیل لایتنینگ به جک ۳.۵ میلی‌متری در جعبه‌ی خود دارند.

قرار نیست آیفون‌های سال ۲۰۱۸ به همراه دانگل تبدیل در جعبه عرضه شوند و افراد باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنند.

این شایعه‌ی جدید از سوی «بلین کرتیس» (Blayne Curtis)، تحلیل‌گر موسسه‌ی بارکلیز (Barclays) منتشر شده است. او می‌گوید توانسته به اطلاعاتی دست پیدا کند که از فروش جداگانه‌ی تبدیل ۳.۵ میلی‌متری آیفون می‌گوید.

موضوع حذف جک ۳.۵ میلی‌متری از آیفون‌ها، که در حال حاضر به روندی معمول در صنعت گوشی‌های هوشمند تبدیل شده، منتقدان زیادی دارد. با این حال، رقیب اصلی اپل در صنعت گوشی‌های هوشمند یعنی سامسونگ، هنوز هم پورت جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را در گوشی‌های خود قرار می‌دهد.

اگر اپل چنین برنامه‌ای در سر داشته باشد، احتمالا باید انتظار مانور بیشتر این شرکت روی هدفون‌های بی‌سیم خود یعنی ایرپاد (AirPod) را داشته باشیم.

در حال حاضر اپل تبدیل لایتنینگ به جک ۳.۵ میلی‌متری را خودش با قیمت ۹ دلار به صورت جداگانه به فروش می‌رساند که معمولا در مملکت ما قیمتی نزدیک به ۷۰ هزار تومان دارد. با در نظر گرفتن قیمت آیفون‌های جدید، احتمالا می‌توان گفت این رقم قرار نیست برای خریداران آیفون اهمیتی داشته باشد.

منبع: MacRumors

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه