حراجی یکی از مدل‌های خاص بنز

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از علاقمندان دوآتیشه‌ی خودرو باشید، بعید است اتاق‌های دوست‌داشتنی G و M کلاس مرسدس بنز را نشناسید؛ شاسی‌بلند‌های پرفدرت مرسدس که طراحی جعبه‌ای و پست‌مدرنی دارند. امروز قصد داریم نگاهی به یکی از خاص‌ترین مدل‌های خانواده‌ی G داشته باشیم که به زودی به حراجی می‌رود.

این خودرو مرسدس-مایباخ G650 نام دارد که تنها ۹۹ دستگاه از آن در دنیا ساخته شده است. بجز یک دستگاه، تمامی دستگاه‌های تولید شده از این خودرو در نمایشگاه اتومبیل ژنو با قیمت حدودی ۷۵۴ هزار دلار به فروش رفتند. نمونه‌ی فروخته نشده، ۹۹مین دستگاه از این اتاق بود که مرسدس قصد داشت آن را در فرصتی مناسب به حراجی بگذارد. حال روز موردنظر مرسدس فرا رسیده و آخرین دستگاه از این اتاق دوست داشتنی را برای کمک به خیریه به حراج می‌گذارد.

مرسدس-مایباخ جی۶۵۰ یک شاسی‌بلند کاملا لوکس است که نسبت به نمونه‌های استاندارد فرق‌هایی دارد؛ مثلا فاصله‌ی بین دو محور این اتومبیل نسبت به نمونه‌ی استاندارد ۵۸ سانتی‌متر کشیده‌تر است. هم‌چنین در داخل این اتومبیل، تجهیزات رفاهی و امکانات متنوعی به چشم می‌خورد؛ سقف سافت‌ تاپ الکتریکی، صندلی‌های چرم با گرم‌کم و تبلت‌ دوتایی مجهز به سیستم اینفوتینمنت در صندلی‌های پشت بخشی از امکانات این اتومبیل لوکس است. هم‌چنین در دل این خودرو، یک پیشرانه‌ی توانمند ۱۲ سیلندر خورجینی با حجم ۶ لیتر قرار دراد؛ پیشرانه‌ای که قادر است حداکثر توان ۶۳۰ اسب‌بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون‌متر را تولید کند.

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه