برای اولین بار، اتومبیل جیمز باند به حراج گذاشته می‌شود

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت استون مارتین (Aston Martin) اعلام کرده که قصد دارد اتومبیل DB10 را به حراج بگذارد و پول آن را به خیریه اهدا کند. اتومبیل استون مارتین DB10 همان ماشین مخصوص جیمز باند (James Bond) در آخرین فیلم‌اش، Spectre است.

استون مارتین یک شرکت اتومبیل‌سازی در انگلیس است که ماشین‌های لوکس و اسپورت تولید می‌کند. این شرکت منحصرا ساخت اتومبیل‌های ۰۰۷ را بر عهده دارد. این شرکت اتومبیل DB10 را که ویژه‌ی جیمز باند ساخته بود، در سال ۲۰۱۴ در پاین‌وود استودیو (Pinewood Studio) رونمایی کرد.

حالا که مدتی است از اکران فیلم می‌گذرد، استون مارتین اعلام کرده که این اتومبیل فوق‌العاده که همه‌ی ما آن را دیده‌ایم، به حراج می‌گذارد.

db10-james-bond-spectre-aston-martin-007-car

پیش از این استون مارتین تمام اتومبیل‌هایی که برای ۰۰۷ ساخته بود را در مجموعه‌ی خودش نگهداری می‌کرد و این اولین بار است که یکی از اتومبیل‌های جیمز باند به فروش می‌رسد.

اتومبیل DB10 دارای موتور ۴٫۷ لیتری هشت سیلندر و گیربکس دستی شش‌سرعته است. بدنه‌ی ماشین از فیبر کربن است. تمام قسمت داخلی این اتومبیل دست‌ساز بوده و با چرم و آلومینیوم ساخته شده است.

طراحی این اتومبیل کار «مارِک رایکمن» (Marek Reichman) بوده و کارگردان فیلم، «سم مندس» (Sam Mendes) هم در مراحل نهایی طراحی دست داشته است.

حراج اتومبیل استون مارتین DB10 در روز ۲۸ بهمن برگزار خواهد شد.

aston-martin-db10-bond-spectre-

منبع: Auto Express

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه