سامسونگ مراسم عرضه آیفون ۶s در لندن را خراب کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که گفتیم، گوشی‌های آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس از امروز در ۱۲ کشور دنیا عرضه شدند. محصولات جدید اپل از این به بعد آمار مختلفی را از خودشان به‌جا می‌گذارند و قطعا کاربران زیادی هم آن‌ها را خریداری می‌کنند. این موضوع باعث شده که بسیاری از شرکت‌ها مانند سامسونگ دست به‌کارهای مختلفی بزنند تا بتوانند مشتریان آیفون را به سمت محصولات خودشان جلب کنند.

سامسونگ در مراسم عرضه آیفون در شهر لندن، برخی از کارمندان خودش را برای تبلیغ گوشی‌های S6 و S6 اج پلاس فرستاده بود.

افرادی که می‌خواهند گوشی‌های آیفون جدید را خریداری کنند، از مدت‌ها قبل از عرضه آن جلوی فروشگاه‌های مختلف صبر می‌کنند. برخی از آن‌ها هفته‌ها جلوی فروشگاه‌های گوناگون چادر می‌زنند و منتظر عرضه این محصولات می‌مانند تا اولین نفری باشند که گوشی جدید اپل را به‌د‌ست می‌گیرند. در این میان شرکت سامسونگ در زمان عرضه آیفون‌های جدید در شهر لندن سعی کرد به مشتریان گوشی‌های اپل بگوید که آن‌ها حق انتخاب دارند و می‌توانند گوشی دیگری را خریداری کنند. سامسونگ برخی از کارمندان خودش را به محل عرضه آیفون‌های جدید در لندن فرستاده بود. این افراد تابلوهایی در دست داشتند که به شکل غیر مستقیم گوشی‌ها گلکسی S6 اج پلاس و گلکسی S6 را تبلیغ می‌کردند. از آنجایی که اپل از سال گذشته آیفون را در مدل‌های بزرگ‌تر هم عرضه کرده، سامسونگ با این کار قصد دارد نظر کاربران اپل را به محصولات جدیدش جلب کند.
رقابت سامسونگ و اپل همیشه جذاب بوده است. سامسونگ در این رقابت همیشه کارهای عجیبی انجام داده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقات دیگری رخ می‌دهند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این اقدام سامسونگ را مشاهده کنید:

samsungvsapple-iphone6svsgalaxys6-1 samsungvsapple-iphone6svsgalaxys6-2 samsungvsapple-iphone6svsgalaxys6-3

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. HamedMJ

    کاره کاملا سبک و غیر حرفه ایی بود !
    تازه بنظرم این حرکت نتیجه معکوس بده !
    من خودم خیلی بدم میاد وقتی تو سرم یه مدل گوشی هست برای خرید کسی بگه بیا این یکیو بخر !

  2. Hossein

    لندن بعد مراسم رونمایی اپل کشور ؟!!

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      اصلاح شد. ممنون از توجه‌تون.

  3. پوریا

    شرکت سامسونگ بجای این حرکات بچه گانه و لوس بهتره که به فکر دادگاه های بعدی باشه که در آمریکا با اپل خواهد داشت و احتمالا قراره در اون ها هم شکست بخوره و خسارت های چند ده میلیون دلاری به اپل پرداخت کنه.

  4. Kianoosh

    به نظر من خیلی اقدام مضحکی بود! البته بار اولی نیست که سامسونگی ها اینگونه عمل می کنند!
    بر خلاف آنچه نوشته شده به نظر من رقابتی بین این دو شرکت وجود نداره و این سامسونگه که به زور می خواد بگه ما رقیب اپل هستیم و دست به همچین کارهایی می زنه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه