حمایت مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از ایده‌های خلاق

۱۲ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
سامسونگ

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر قصد دارد برای اولین بار بصورت رسمی در نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس (INNOTEX 2018) شرکت کند. نمایشگاه اینوتکس هر ساله با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

هدف از این نمایشگاه حمایت از توسعه فناوری‌ها و ایده‌های خلاق در کشور و در سطح منطقه است. هفتمین دوره این نمایشگاه قرار است در روزهای ۱۴ تا ۱۶ تیرماه سال جاری در تهران برگزار شود. مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر قصد دارد برای اولین بار در این نمایشگاه حاضر شده و با شناسایی نخبگان و ایده‌های خلاقانه، از این افراد در مسیر شکوفایی و رسیدن به موفقیت‌ نهایی حمایت کند. این مرکز در سال ۹۶ با سرمایه‌گذاری و حمایت تجهیزاتی و فنی سامسونگ در دانشگاه امیرکبیر تهران افتتاح شد.

سامسونگ

تمرکز اصلی فعالیت این مرکز در حوزه‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی سامسونگ مانند بهداشت و سلامت، محیط زیست، انرژی، آموزش، پژوهش و توسعه پروژه‌های کاربردی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است. در این مرکز تلاش می‌شود با ارائه پشتیبانی‌های فنی در کنار حمایت‌ تجهیزاتی، امکان توسعه، تولید و معرفی موفق اپلیکیشن‌های نوآور و مفید در حوزه‌های یاد شده فراهم شود. در حال حاضر افراد و تیم‌های خلاق و علاقه‌مند می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را برای این مرکز ارسال و بعد از تایید اولیه از امکانات گسترده این مرکز برای تحقیق و توسعه همان ایده‌ها استفاده کنند. هر تیم پژوهشی مجاز خواهد بود برای سه دوره سه ماهه از این فرصت استفاده کند. البته تیم‌ها بعد از هر دوره سه ماهه ارزشیابی شده و برگزیدگان وارد سه ماهه بعدی می‌شوند که پیشرفته‌تر و دارای حمایت‌های بیشتری است.

اکنون این مرکز قصد دارد با حضور در یکی از بزرگترین گردهمایی‌های اهالی فناوری در ایران ضمن ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با جامعه استارت‌آپی و علاقه‌مندان به دنیای فناوری، اقدام به شناسایی استعدادهای برتر و حمایت از ایده‌های خلاقانه آنها کند. تمامی مراحل حمایت مرکز فناوری سامسونگ از ایده‌ها و تیم‌های انتخابی رایگان بوده و در نهایت نیز این شرکت سهمی در مالکیت استارت‌آپ‌های مورد حمایت خود نخواهد داشت. این حمایت‌ها در قالب بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ در مقام یک شهروند حامی جامعه محل فعالیت این شرکت، انجام خواهد شد.

نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۱۸ شامل سیزده رویداد خواهد بود. این رویدادها شامل رقابت‌هایی مانند رقابت استارت‌آپی و ماراتن برنامه‌نویسی در کنار نشست‌های تخصصی در حوزه‌های استعدادیابی، شبکه‌سازی نوآوری و معرفی فناوری خواهد بود. علاوه بر این موارد رویدادهایی مانند بازار فناوری، نشست‌های رو در رو و اینوتک سلامت نیز در جریان این نمایشگاه برگزار خواهند شد. این نمایشگاه در مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه