خالق رزیدنت اویل با The Evil Within 2 باز می‌گردد؛ تریلر بازی را ببینید

۲۳ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی بتسدا کنفرانسی برای خودش در E3 2017 برگزار کرده بود. این کنفرانس، شامل دو سه رونمایی کاملا جدید و بزرگ بود. یکی از رونمایی‌های بزرگ بتسدا، قسمت دوم بازی «شیطان درون» یا همان The Evil Within 2 بود. این بازی با نمایش تریلری بسیار خوب رونمایی شد.

بازی مثل قسمت اول شیطان درون، یک اکشن سوم شخص ترسناک و سخت است.

بازی The Evil Within 2 را استودیوی «تانگو گیم‌ورکز» (Tango Gameworks) می‌سازد. همانطور که احتمالا می‌دانید، «شینجی میکامی»، خالق مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل، مدیر این استودیو است و کارگردانی The Evil Within 2 را برعهده دارد.

قرار است The Evil Within 2 سطوح جدیدی از ترس روان‌شناسانه را به مخاطبان معرفی کند و یک بازی ترس و بقای محض باشد. در این بازی کنترل کارآگاه «سباستین کاستیانوس» را برعهده می‌گیرید. سباستین برای نجات دخترش، باید وارد دنیایی کابوس مانند شود و ریشه‌های یک شهر تاریک را کشف کند.

بازی مثل قسمت اول شیطان درون، یک اکشن سوم شخص ترسناک و سخت است. این انتخاب به بازی‌کننده‌ها داده شده است که به صورت مخفی کاری بازی کنند، هیولاها را با اسلحه‌های بزرگ لت و پار کنند، یا اینکه حتی کلا از دست هیولاها فرار کنند.

می‌توانید در ادامه، تریلر و تصاویری که از The Evil Within 2 منتشر شده است را ببینید. این بازی در روز دهم اکتبر روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. سحر

    بازی محشره فوق العاده…هم داستان هم گیم پلی…

  2. حمید

    اینم شخصیت اصلیش سباستین هست یا یکی دیگه؟

  3. عرفان

    به نظر بازی خوبی میاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه