خرابی آیفون‌ها از گوشی‌های اندرویدی بیشتر شده است

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق جدیدترین اطللاعات منتشر شده از سوی موسسه‌ی آماری Blannco Technology، میزان خرابی دستگاه‌هایی که سیستم عامل iOS دارند، از خرابی دستگاه‌های اندرویدی بیشتر شده است. طبق آمار منتشر شده، در سه ماهه‌ی گذشته، ۶۲ درصد دستگاه‌هایی که سیستم عامل iOS دارند با مشکل برخورد کرده‌اند، در حالی که این رقم برای دستگاه‌های اندروید ۴۷ درصد است.

در آمار منتشر شده می‌توانیم ببینیم که اپ‌ها روی ۶۵ درصد دستگاه‌هایی که iOS دارند هنگ کرده‌اند. از سوی دیگر، اپ‌ها فقط روی ۲۵ درصد دستگاه‌های اندرویدی از کار افتاده‌اند.

Mobile Failures (1)

Mobile Failures (2)

از نظر خرابی مدل‌های مختلف، گوشی iPhone 6 با درصد خرابی ۱۳، بیشترین مشکل را به خودش اختصاص داده است. پس از iPhone 6، گوشی‌های iPhone 6s و iPhone 5s قرار گرفته‌اند و هر کدام، ۹ درصد مشکل خرابی داشته‌اند.

در بین گوشی‌های اندرویدی، LeEco Le 2 با ۱۳ درصد خرابی، مشکل‌دارترین گوشی معرفی شده است. دو گوشی Redmi 3S و Redmi Note 3 شرکت شیائومی با ۹ درصد خرابی در رتبه‌ی بعدی و گوشی Galaxy S7 Edge هم با ۵ درصد خرابی، در رتبه‌ی چهارم گوشی‌های مشکل دار اندرویدی قرار گرفته است.

Mobile Failures (3) Mobile Failures (4)

خرابی‌های گوشی‌های اندرویدی در ابتدا به باتری (با رقم ۷ درصد) و سپس به صفحه‌ی نمایش (با رقم ۶ درصد) اختصاص دارد. مشکلی اصلی دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS هم هنگ کردن اپ‌ها عنوان شده است.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۲ دیدگاه
  1. علی

    همه رو ول کن اس ۶ رو عشقه که با توجه به امار کلیِ پایین تر اندروید هنوز هیچ دستگاه مجهز به ای او اس نتونسته بهش برسه!!
    بیخود بهترین گوشی ۲۰۱۵ نشد.
    حالا یه عده که چشم دیدن این جور موفقیت های سامسونگ رو ندارن هی قضیه ی خرابی نوت ۷ رو پیش میکشن قضیه ای که سامسونگ تماما غرامتشو داد و مثل اپل که خودشو این جور مواقع میزنه به اون راه عمل نکرد.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما