انفجار گلکسی نوت ۷ موجب عذر خواهی مدیرعامل سامسونگ شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خرابی گوشی‌های گلکسی نوت ۷ باعث شد که سامسونگ در همان روز‌های اول ۲.۵ میلیون دستگاهی که راهی بازار کرده بود را جمع‌آوری کند. مشکل گلکسی نوت ۷ در خط تولید بود و به همین دلیل دستگاه در هنگام شارژ شدن آتش می‌گرفت. این شرکت پرچم‌دار جدید خودش را از ۱۰ کشور مختلف جمع‌آوری کرده و حتی طرح‌هایی را برای جایگزین کردن آن در اختیار کاربران قرار داده است؛ اما میزان خرابی‌ها  به اندازه‌ای بود که مدیرعامل سامسونگ «دی‌جی کوه» (DJ Koh) از مردم عذرخواهی کرد.

سامسونگ ۲.۵ میلیون گوشی گلکسی نوت ۷ راهی بازار کرده بود که همه آن‌ها را جمع‌آوری کرد.

سامسونگ در کنفرانس خبری که به همین مناسبت ترتیب داده بود گفت:” در بین ۱ میلیون گوشی که راهی بازار شده بود، ۲۴ عدد آن‌ها مشکل داشت که این مشکل مربوط به باتری آن‌ها می‌شد. ما این گوشی‌ها را با مدل‌های جدیدتر تعویض می‌کنیم و مهم نیست که کاربران آن‌ها در چه تاریخی خریده‌اند.”

سامسونگ در روز اول عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ در ۱۰ کشور مختلف بیش از ۲.۵ دستگاه از این گوشی فروخت و در حالی که آمار دقیقی از خرابی این گوشی منتشر نشده، این شرکت کره‌ای تصمیم گرفت آن‌ها را جمع‌آوری کند.

Galaxy-Note-7-1

سامسونگ اعلام کرد که در این مدت که گوشی‌های نوت ۷ جمع‌آوری می‌شوند، فروش آن هم متوقف می‌شود تا مشکلات خط تولید برای عرضه‌ی مدل‌های بدون مشکل برطرف شود. مدیرعامل سامسونگ در این‌باره گفته:” در حال حاضر امنیت کاربران در اولویت بیشتری برای ما قرار دارد. تصمیم گرفتیم فروش این گوشی را متوقف کنیم و گوشی‌های عرضه شده را با مدل‌های بدون مشکل تعویض کنیم.”

Galaxy-Note-7-3

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال حاضر تصمیم گرفته نظر مشتریان را بیشتر به سمت خودش جلب کند و به آن‌ها پیشنهادهای بهتری برای خرید گوشی و جایگزین کردن آن بدهد.

منبع: igadgetsworld

‌‌‌‌

Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶۹ دیدگاه
  1. فرشاد

    واقعا تصمیم ندارید تکلیف ملت رو روشن کنید :@ ؟

  2. رامین

    من یادم نمیره وقتی اون افتضاحه انتن دهی ایفون ۴ پیش اومد و همه ایفون ها با مشکله انتن دهی مواجه بودند تاکید میکنم همه شون ن فقط۲۴ عدد در یک ملیون اقای استیو جابزه مشهور به جای عذر خواهی اومد و گفت که گوشی رو نباید اینجوری تو دستتون بگیرین و باید اونجوری بگیرین و شد سوژه محافل تکنولوژی همین قضیه در مورد ایفون ۶ و ۶ پلاس اتفاق افتاد و گوشی ها خم میشد ذما اپل کاری نکردتا الان ایفون هایی که به علت خم سدگیتاچشون از کار میفته تو هر تعمیرگاهی یافت میشه!! !واقعا سامسونگ عالی کار کرد تا قبل از اینکه صدای همه دربیاد گوشی رو ازبازار جمع کرد خطه تولیدا عوض کردو به قولی ابه رفته رو به جوب بازگردوند.

  3. Amin

    تکلیف ماها که پیش خرید کردیم روشن کنید !

  4. مریم

    قرار بود که توزیع نوت ۷ های پیش خرید شده از امروز یعنی ۱۴ شهریور شروع شه،قطعا به دلیل مشکلات اخیر تاخیر داره اما کمترین کاری که دیجیکالا میتونست بکنه اطلاع رسانی بود.
    من که تا الان پیامی دریافت نکردم اما توقع داشتم امروز از دیجیکالا یه خبری بشه!

  5. سیما

    از همین فردا کنترل میشه در فرودگاه ها که نوت ۷ همراهت نباشه چون حملش معادل با حمل بمب و عمل تروریستی محسوب میشه….

    1. سام

      ممنون سیما جان

      خیلی باحال بود 🙂

    2. پسندیده

      طنز و شوخ طبعی ظریف شمادر کلامتون قابل تحصین هست.جالب بود.لذت بردم و لبخند بر ما هدیه دادید.
      من کلا مشتری سامسونگ نیستم.منتها باید این رو بیان کم که. سامسونگ هم دوباره بلند می شه.سامسونگ با محصولاتش ،خودش رو به جهان ثابت کرده.و بیدی نیست که با این نسیم بلرزه.
      تا الان با محصولاتش مشتری ها رو مجذوب خودش می کرد الان با مشتری مداریش
      .مطمئن باشید این اتفاق باعث میشه که سال اینده سامسونگ جهش بسیار بزرگی در صنعت موبایل داشته باشد.من طرفدار صنعت داخلی هستم شاید تعجب کنید ولی اگر این اتفاق برای یه شرکت ایرانی می افتاد مرا خوشحال می کرد.افتخار می کردم که یه شرکت ایرانی دو میلیون گوشی فروخته که بعد مشاهده چند تا گوشی مشکل دار به سرعت همه رو جمع آوری کرد . بعد تعویض باتری و اصلاحات لازمه به همراه دوربین واقعت مجازی و فضا ابری و… به عنوان عذر خواهی رضایت و تحصین جهانیان رو جلب کرد.این یه آرزوی دوره خیلی خیلی دور ،ولی ممکنه.یک انسان ایرانی مصمم و سمج می خواد که تمام وقت و نیرو و ارادش رو بزاره برای پیشرفت صنعت گوشی ایران در این سطح.
      بابا یکیتون بلند شید یا اگه نمی تونید لااقل از کسانی که این کار رو شروع کردندحمایت کنید. محصولاتشون رو بخرید و ایراداتشون رو نقد کنید برید سایتشون و شبکه ها مطالبه گر باشید.

  6. سجاد

    ۲۴ عدد !
    اون عقبه ای که ما از سامسونگ میدونیم واسه ۲۴ تا گوشی خودشو به آب و آتیش نمیزنه

  7. علی

    سامسونگیا ببینن نیان هی بگن اقا این کابل اصلیش مشکیه سفید نیست، نیان بگن این نوت ۷ نیست یا فیکه، نیان بگن برند سامسونگ اون بالا نیست عکس ساختگیه. سامسونگی ها چشم ها را باید شست…
    یعنی طرفدار های متعصب سامسونگی تا ده سال دیگه هر گندی که سامسونگ بزنه میان میگن خم شدن اپل یا مشکل تاچ اپل باز خداروشکر اپل همین دوتا ایراد رو واسه اینا آورد تا بنده خداها دستشون خالی نباشه.
    اقای Ali S شمایی که تو هر صفحه از مشکلات سامسونگ میای این دو تا ایراد اپل رو میگی خدمتت عرض کنم که تو این ده سال تاریخ معرفی اپل تا حالا کلا فقط همین دوتا مشکل وجود داشته اونم اینکه این دو مورد در یک نسخه ایفون ۶ وجود داشته، حالا سامسونگ چی؟ میخوای ایراد های هر نسخه از گوشی هاش رو لیست کنم واست؟ الان میاد میگه پس هنگ و لگ ایفون چی؟ در مورد اینم بگم که مشکل لگ تو یک دوره یکی دو ماهه بوده اونم بخاطر نصب برنامه های جانبی مختلف از اپ استور بوده که مشکل از خوده برنامه ها بوده که مثل فایل مخرب عمل میکرده.
    اپلی ها پرچم بالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااست.
    سامسونگیا پرچم پاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایینه.

    1. بهروز

      میشه لطف کنید مشکلات گوشی های سامسونگ رو لیست کنید

  8. حسین

    سینه چاکان سامسونگی مخصوصلا جناب ali s شما میگی انقدر شعورش بالاست که پذیرفته اشتباهشو، فک کنم شما اونجا رو با ایران اشتباه گرفتی، دوست عزیز تمامی کمپانی های مشهور بعد از ثابت شدن اشتباهشان سریع بیانیه عذرخواهی میدهند در ثانی مجبور هستند جواب بدهند چرا که با خیل عظیم هجوم منتقدان و طرفداران و جهانیان مواجهه نشوند. این کار یک استراتژی بحساب میاد و ربطی به شعور نداره!!!
    شما میگی بین یک میلیون گوشی فلان قدر مشکل داشت حرف خنده داری بود عزیز اولا به هیچ وجه به آمار ارقامی که کمپانی علناً اعتراف میکنه بهش اعتماد نکنید چون همیشه آمار و ارقام فراتر از چیزی هست که ارایه میشه. درست مثل قضیه فیش های حقوقی، خودشون اعتراف کردن که حقوق ها تا سقف ۳۵ ۴۰ میلیون تومان هست در صورتی که دیدیم چیزی فراتر بود.
    واقعا خجالت آوره همچین ضعف بزرگی برای سامسونگ حالا اگه یکی دوتا بود میشد گفت اتفاقی بود ولی مشخصه که مشکل اساسیه.
    بهتره کمی منطقی باشید تا بجای اینکه متعصبانه نظر بدید.

    1. سام

      بش برخورد اینجوری بش نگو دلم سوخت 🙁

  9. متین

    الان ماها که پیش‌خرید کردیم چی میشه؟ لطفا درست اطلاع رسانی کنید . مطمین باشین ۸۰℅ کسایی که خریدن هنوز اطلاع ندارن . من همش دارم پیگری میکنم فکر کنم فردا که روز اول کاری ساسونگ هست (دوشنبه) اعلام میشه که گوشی های تو ایران مشکل دارن یا نه اگه میشه اطلاع رسانی کن دیجی

    1. مریم

      من هم سوالم همینه

  10. محمد

    بخاطر مثئله پیش اومده
    امیدوارم سامسونگ سریعا فکری کنه تمامی کسانی ک نوت هفت رو پیش خرید کرده بودن و همچین اکثریت رو راضی کنه
    به سامسونگ یادآور میشم چیزی تا معرفی آیفون جدید نمونوه
    سامسونگ اگه خریداران رو راضی نکنه و ب نحوی اعتماد رفته رو برنگردونه مطمعنا اکثر فن های خودش رو از دست میده و همگی به سمت اپل میرن
    بنده شخصا منتظرم سامسونگ برای ما که چیزی نزدیک به ۳ ملیون تومن پول خرید دادیم چه برنامه ای داره و آیامشتری و فن های همیشگیش رو از دست میده یا خیر
    بهرحال منتظر هستیم سرانجام این قصه چی میشه

  11. فرشاد

    مگه اپل براش مشتری ها مهم باشند

  12. اسماعیل

    سلام ، مگه اینا خودشون اول یه محصولی رو بررسی نمی کنند بعد ارائه کنند به بازار ؟

    1. سام

      نه سامسونگ نمیکنه مگه نمیبینی سالی ۲۰ تا گوشی میزنه اصلا وقت میکنه؟ خدایی ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه