خرید ۲۶ میلیارد دلاری مایکروسافت نهایی شد

۲۱ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقت پیش مشخص شد که مایکروسافت می‌خواهد شرکت  «لینکدین» (LinkedIn) را با قیمت ۲۶ میلیارد دلار خریداری کند. حالا مشخص شده که این خرید نهایی شده و مایکروسافت به عنوان مالک جدید لینکدین شناخته می‌شود.

ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت درباره‌ی این موضوع گفته:” ما مشتاق هستیم که کارهای مشترک خودمان را دنبال کنیم. مدیران این دو شرکت زمان زیادی با هم سپری کرده‌اند و به درک مشترکی رسیده‌اند.”

مایکروسافت چند هدف مختلف را با خرید لینکدین دنبال می‌کند تا بتواند نفوذ خودش در دنیای شبکه‌های مجازی را افزایش دهد. براساس اطلاعات منتشر شده، سرویس‌های مختلف مایکروسافت مانند آفیس و Outlook‌ به لینکدین متصل می‌شوند. اعلان‌های این شبکه‌ی اجتماعی به قسمت اکشن سنتر ویندوز ۱۰ اضافه می‌شود. کاربران می‌توانند با نرم‌افزار آفیس رزومه‌ی خودشان را درست کنند و آن را یک‌ راست در لینکدین‌ آپلود کنند. این شبکه‌ی اجتماعی با اکو سیستم Office 365 هم کار می‌کند و می‌توان از آن برای کارهای تجاری استفاده کرد.

مایکروسافت LinkedIn را به شکل خاص با ویندوز ۱۰ هماهنگ می‌کند؛ اما باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که این شبکه‌ی اجتماعی اعلان‌های زیادی را برای کاربران ارسال می‌کند و به همین دلیل مایکروسافت باید راه حلی برای مدیریت‌ آن‌ها پیدا کند.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar رهام

    بخدا من اولین باره اسم لینکدونین رو شنیدم ، نمی دونم شاید جاهای دیگه دنیا زیاد استفاده میشه اما کلا مایکروسافت استاد تصمیم های عجیب و شکست خوردنه ، چند سال بخش موبایلش با نوکیا چیکار کرد؟ الان هم این حرکت ، حقیقت اینه که ویندوز غیر از استفاده های معقولی که تا الان داشته و خواهد داشت نمی تونه استفاده دیگه ای داشته باشه، مثه اینکه از یه خودروی خوب انتظار داشته باشی برات چرخ و فلک هم بشه

    1. Avatar mohammad

      دوست عزیز غول نرم افزاری دنیا که میگین استاد شکست خوردنه تمام دستگاههای surface studio رو که قیمتی در حدود ۴۲۰۰ دلار هست رو فروخته…وقتی هم nokia هم linkdin رو میخره به نظر شکست نمیاد اگه نمیدونین لینکدین چیه باید بگم در حدود توییتر هست و کاربران بسیار زیادی دارد…پیشی گرفتن surface pro4 از ipad pro همچنین xbox one s از ps4 انتخابcortana به عنوان برترین دستیار صوتی . microsoft شاید در بخش نرم افزار گوشی هاش ضعیف باشه ولی در سایر موارد حداقل یک سر و گردن بالا تر از بقیس …

  2. Avatar دانیال

    راستشو بخوایین تا حالا از linkedin استفاده نکردم!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه