خودروی الکتریکی مرسدس بنز را به زودی خواهیم دید

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

می‌دانیم که شرکت‌های خودروسازی مختلف، نمی‌خواهند از بازار خودروهای الکتریکی عقب بیافتند؛ طوری که شنیده‌ایم قرار است حتی پورشه و مرسدس بنزهای الکتریکی هم ساخته شوند. با این حال، ظاهرا زمان زیادی تا شروع رقابت بزرگ خودروهای الکتریکی باقی نمانده است.

مرسدس بنز گفته که خودروی الکتریکی‌اش، بسیار سریع خواهد بود.

«دیوید مک‌کارتی»، مدیر بخش بازاریابی و مارکتینگ شرکت مرسدس بنز، در مصاحبه‌ای به وب‌سایت Motoring گفته است که مدل کانسپت خودروی الکتریکی شرکت‌شان را در ماه سپتامبر به نمایش خواهند گذاشت؛ یعنی دقیقا قبل از نمایشگاه بزرگ خودروی پاریس.

اطلاعات بیشتری از این خودرو در اختیار نداریم، اما می‌دانیم که مرسدس بنز آن را دقیقا برای رقابت با خودروهای تسلا ساخته است. حتی خود مک‌کارتی در مصاحبه‌ گفته است که نمی‌داند مشخصات این خودرو چیست و طرح‌اش را هم ندیده است. با این حال، قرار است خودروی الکتریکی مرسدس بنز، قیمتی نزدیک به خودروی تسلا Model S داشته باشد.

مرسدس بنز قبلا گفته بود که خودروی الکتریکی‌اش، بسیار سریع خواهد بود. مک‌کارتی معتقد است که تسلا، می‌خواهد خودروهای زیادی را با بودجه‌ای محدود تولید کند و این موضوع هم به آ‌ن‌ها صدمه زده است؛ در صورتی که شرکتی با سابقه‌ی مرسدس بنز، با چنین مشکلاتی روبرو نخواهد شد.

مدیر مارکتینگ مرسدس بنز می‌گوید که ایلان ماسک و شرکت‌اش باید حسابی نگران باشند.

منبع: Engadget

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. پیمان

    اگه ایلان ماسک و تسلا نبودن بنز تا ۵۰ سال دیگه هم ماشین های بنزینی تولید میکرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه