داشبور ایکس‌باکس وان در آپدیت جدید تغییر می‌کند

۱۷ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت در حال آزمایش اولین تغییر بزرگ در ظاهر داشبورد کنسول ایکس‌باکس وان است. در حال حاضر این تغییر ظاهر در قالب به‌روزرسان جدید برای اعضایی که در طرح پیش‌نمایش ایکس‌باکس ثبت نام کرده‌اند عرضه می‌شود. گفته شده تمرکز اصلی مایکروسافت در این به‌روزرسان جدید روی سرعت  و حذف قسمت‌های اضافی بوده است. در داشبورد جدید کاربران با سرعت بیشتری می‌توانند بین قسمت‌های مختلف داشبورد حرکت کنند.

قسمت Guide که با فشار دادن دکمه ایکس بزرگ کنترلر ایکس‌باکس وان نمایان می‌شد در آپدیت جدید تغییر کرده است. در این قسمت منوها به صورت افقی قرار گرفته‌اند و دیگر در زیر هم قرار ندارند. کاربران با حرکت آنالوگ و یا دکمه‌های جهت می‌توانند به منوهای مختلف قسمت Guide بروند.

به احتمال زیاد این آپدیت بزرگ‌ترین تغییرات ظاهری داشبورد ایکس‌باکس وان تا این لحظه را به همراه خواهد داشت. مایکروسافت گفته داشبور کنسول بازی خودش را براساس طراحی Fluent Design تغییر می‌دهد. این زبان طراحی قرار است از مدتی دیگر روی تمام محصولات این شرکت قرار بگیرد. برخی از این تغییرات جدید در برنامه Xbox که برای ویندوز ۱۰ عرضه شده هم اعمال می‌شود.  اگر از جمله افرادی هستید که در طرح پیش‌نمایش ایکس‌باکس ثبت نام کرده‌اید، می‌توانید این آپدیت را زودتر از سایرین دانلود کنید.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر اسدی

    رابط فقط XMB که تمام طول عمرش همون‌طور که از روز اولش بود موند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه