فیلم کوتاه Uncharted را از دست ندهید!

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
دانلود فیلم آنچارتد

سال‌هاست که از تلاش سونی برای ساخت یک فیلم از روی مجموعه بازی‌های آنچارتد (Uncharted) می‌شنویم. اسم کارگردان‌ها، نویسندگان و بازیگران مختلفی را در کنار پروژه‌ی فیلم آنچارتد شنیده‌ایم، ولی مراحل توسعه‌ی فیلم هیچ وقت جلو نرفته است. با این حال در تمام این سال‌ها، شاید از زمان عرضه‌ی اولین قسمت مجموعه بازی‌های آنچارتد، «نیتن فیلیون» (Nathan Fillion) تلاش کرده است تا به عنوان نقش «نیتن دریک» انتخاب شود. نیتن فیلیون نهایتا برای تحقق این رویا، خودش دست به کار شده است.

نمی‌دانیم اساسا چرا سونی می‌خواهد فیلمی از روی مجموعه‌ی آنچارتد بسازد. هر کدام از قسمت‌های این بازی، از یک فیلم اکشن هالیوودی بارها بهتر هستند و تصور نمی‌کنیم فیلمی دو ساعته، بتواند به هیچ وجه تجربه‌ی بازی کردن آنچارتد را بازسازی کند. بازی‌های آنچارتد به قدری خوب هستند که حتی در ساخت فیلم‌های بزرگی مثل ماموریت غیرممکن هم از صحنه‌های بازی الهام گرفته می‌شود.

آنچارتد ۴

آخرین بار که از فیلم آنچارتد شنیدیم، قرار بود به جای یک نیتن دریک میان‌سال، با نوجوانی‌های این شخصیت روبرو شویم. «تام هالند» (Tom Holland)، بازیگر نقش اسپایدرمن در دنیای مارول، به عنوان بازیگر نقش نیتن دریک انتخاب شده و کارگردانی هم به «شاون لوی» (Shawn Levy) سپرده شده بود که روی سریال Stranger Things کار کرده است.

با تمام این اوصاف، نیتن فیلیون که کم و بیش مطمئن شده بود قرار نیست سونی برای بازی در آنچارتد به سراغش بیاید، با همکاری یک کارگردان دست به کار شده و یک فیلم کوتاه از روی آنچارتد ساخته است. نیتن فیلیون را بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌ی «فایرفلای» (Firefly) می‌شناسیم، ولی کارنامه‌ی کاری این بازیگر آن‌قدر بلند و بالاست که در هر سبک و فیلمی، وارد شده باشد.

فیلم کوتاه ساخته شده کاملا غیررسمی است و طبق گفته‌ی سازندگان این فیلم، نه سونی و نه استودیوی بازی‌سازی ناتی‌داگ روی این پروژه نظارت نداشته‌اند که هیچ، بلکه اجازه‌ی رسمی ساخت آن را هم نداده‌اند.

فیلم آنچارتد

کارگردان این فیلم کوتاه «آلن اونگار» (Allan Ungar) است که پیش از این فیلم‌های اکشن Gridlocked و Tapped Out را ساخته است. این کارگردان در اینستاگرام خود نوشته است که از زمان عرضه‌ی اولین قسمت آنچارتد در سال ۲۰۰۷ قصد انجام این کار را داشته.

نیتن فیلیون در نقش نیتن دریک بسیار خوب درآمده است؛ طوری که از خود می‌پرسیم این بازیگر، چطور در طول این سال‌ها به یکی از ستاره‌های اکشن هالیوود تبدیل نشده است. حتی شخصیت‌های «النا» و «سالی» هم در این فیلم کوتاه بسیار شبیه بازی به تصویر کشیده شده‌اند.

در ادامه می‌توانید فیلم کوتاه آنچارتد را تماشا کنید. همچنین لینک دانلود فیلم آنچارتد با کیفیت Full HD را هم برای شما گذاشته‌ایم.

‌‌‌‌
دانلود فیلم آنچارتد با کیفیت Full HD

منبع: YouTube

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Ar

    انگار یکی از این پیجای یوتیوب ساخته , آماتور میزنه 🙁

  2. Avatar علی شایسته

    خیلی خوب میشه اگه بیاد بازار عالی میشه

  3. Avatar E

    بی خیال این چیز ها چرا پادکست نمیدید از پادکست قبلی تا حالا اون انیمه که گفته بودی چه خوبه ازش بازی بسازن رو دیدم به نظر من میشه به جای اون از روی انیمه akame ga kill
    بازی بسازن باحال تره توصیه میکنم ببینیش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه