درآمد ۴۰۰ میلیون دلاری Hearthstone در سال ۲۰۱۶

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که بازی کارتی شرکت بلیزارد، حسابی سال گذشته برای‌اش درآمدزایی کرده است. بلیزارد که آمار و ارقام دقیق فروش بازی‌های‌اش را منتشر نمی‌کند، در نتیجه باید به موسسه‌های آماریمثل SuperData روی بیاوریم؛ موسسه‌ای که در جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده‌اش، خبر از درآمد ۴۰۰ میلیون دلاری بازی Hearthstone داده است. درآمد ۴۰۰ میلیون دلاری این بازی، چهار برابر نزدیک‌ترین رقیب بازی Hearthstone است.

بازی‌کننده‌های بازی‌های کارتی، به صورت میانگین ماهی ۳۴.۲۲ دلار برای بازی‌شان هزینه می‌کنند.

بازی Hearthstone توانسته است در سال ۲۰۱۶، درآمدی ۳۹۵ میلیون دلاری را نصیب شرکت بازی‌سازی بلیزارد کند. نزدیک‌ترین رقیب بازی Hearthstone، بازی Shadowverse ساخته‌ی شرکت Cygames است. این بازی توانسته است درآمدی ۱۰۰ میلیون دلاری برای Cygames در سال گذشته داشته باشد.

موسسه‌ی آماری SuperData هم‌چنین پیش‌بینی‌های دیگری هم داشته است. این موسسه می‌گوید که بازی‌های کارتی، چه مدل‌های دیجیتالی و چه مدل‌های فیزیکی آن‌ها، در سال جاری میلادی درآمدی ۵.۷۳ میلیارد دلاری را به همراه خواهند داشت؛ رقمی که محبوبیت بالای این سبک بازی‌ها را نشان می‌ًدهد. نکته‌ی جالب این آمار، اختصاص گرفتن ۲۴ درصدی بازی‌های کارتی دیجیتالی از این رقم است.

Hearthstone-2

در آمار ارایه شده هم‌چنین آمده است که بازی‌کننده‌های بازی‌های کارتی، به صورت میانگین ماهی ۳۴.۲۲ دلار برای بازی‌شان هزینه می‌کنند.

به غیر از Hearthstone، بلیزارد از بازی Overwatch هم درآمدی بسیار زیاد دارد؛ طوری که طبق گزارش جدید این شرکت، Overwatch بیش از ۲۵ میلیون بازی‌کننده دارد.

منبع: Kotaku

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه