کارمندان قلابی اپل، از فروشگاه این شرکت آیفون دزدیدند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون

هر چقدر هم که بخواهیم از اپل و محصولات‌اش انتقاد کنیم و ایراد بگیریم، اما در آخر کار این محصولات، گجت‌های محبوبی هستند و عده‌ی زیادی چشمشان به دنبال آنهاست و معمولا دست دوم آنها هم ارزش بالایی دارد. به همین دلیل است که طبق آمار گوشی‌های آیفون بیشتر از هر گوشی دیگری دزدیده می‌شوند. حالا گروهی از دزدان برای دزدیدن این گوشی مستقیما به منبع آن رفته‌اند.

تعدادی دزد در نیویورک سیتی به یکی از فروشگاه‌های اپل رفته و گوشی‌های آیفون را به ارزش هزاران دلار به سرقت برده‌اند. آنها خیلی راحت لباس کارمندان اپل استور را پوشیده و مستقیم به سراغ کشوهای این فروشگاه‌ها رفتند. در ماه مارس هم، یکی از این فروشگاه‌ها دو بار مورد هدف پرسنل قلابی قرار گرفته بود. در این مکان ۶۷ دستگاه آیفون به ارزشی معادل ۵۰ هزار دلار به سرقت رفت. این دفعه هم دو نوجوان از یکی از فروشگاه‌های این شرکت در محله‌ی سوهو در منهتن ۱۹ دستگاه آیفون دزدیدند.

به نظر می‌رسد تی‌شرت آبی رنگی که کارمندان اپل می‌پوشد خیلی راحت به طور آنلاین قابل تهیه بوده و قیمت آن هم ارزان است. سال گذشته، «آنجلا آرندت»، رییس فروشگاه‌های اپل این تی‌شرت‌های آبی رنگ با لوگوی اپل را پیشنهاد داد. او معتقد بود که این لباس حس لاکچری به فروشگاه می‌دهد. اما این دو نوجوان از سادگی این لباس‌ها سوءاستفاده کردند و ۱۹ آیفون را به ارزش ۱۶ هزار دلار دزدیدند.

معلوم نیست که آیا اپل و پلیس می‌توانند این دزدها را پیدا کنند یا خیر، اما شاید این شرکت با ایجاد تغییراتی در سیستم امنیتی فروشگاه‌ها، بهتر بتواند از محصولات‌اش مراقبت کند.

منبع: Engadget

E3_News

????? ?????? ???? ???? ??

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar Parsa

    میگم این لباسا رو کجا میفروشن ؟ 🙂

  2. Avatar امیر es

    وا…..چ قد راحت میشه دزدی کـــرد

  3. Avatar حسن

    ایرانی نبودن؟

    1. Avatar Ali S

      اپل ندیده ایرانیا شرفشون بیشتر از این حرفاست دوست عزیز

      1. Avatar Ali S

        ببخشید دو کلمه اول واسه نظر قبلیم بود، به خاطر ارور سایت حواسم نبود

      2. Avatar علی

        مثل شما

  4. Avatar عبداله رضوی

    اوه…
    الان دارن با آیفون ها عشق میکنن…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه