دزدی آیفون به سبک سریع و خشن

۱۲ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پلیس هلند اخیرا پنج نفر را به جرم دزدی یک کامیون پر از آیفون دستگیر کرده است. دزدی آیفون چیز جدیدی نیست، حتی اگر مثل این دزدی اخیر، آیفون‌های ارزشی ۵۰۰ هزار دلاری داشته باشند. با این حال، نکته‌ی جالب این دزدی در هلند، نحوه‌ی دزدی است. این پنج نفر به سبک مجموعه فیلم‌های سریع و خشن یا همان Fast and Furious آیفون‌ها را دزدیده‌اند. دزدها با یک ون دستکاری شده به کامیون حمل آیفون نزدیک شده‌اند. سپس یکی از دزدها در حین حرکت روی کامیون پریده است و یکی یکی، جعبه‌های آیفون را به داخل ون خودشان پرتاب کرده.

یکی از دزدها در حین حرکت روی کامیون پریده است و جعبه‌های آیفون را به داخل ون خودشان پرتاب کرده.

هر پنج دزد دستگیر شده، از کشور رومانی به هلند آمده بودند. راننده‌ی کامیون حتی متوجه نشده بود که کسی وارد کامیون شده و آیفون‌ها را دزدیده است. او هیچ جا توقف نکرده بود ولی وقتی به مقصد می‌رسد، با یک کامیون خالی مواجه می‌شود. در ابتدا پیش‌بینی می‌کنند که احتمالا کسی وارد کامیون شده و در حال حرکت، کامیون را خالی کرده است و این ایده، با پیدا کردن ون پر از آیفون و دستگیری پنج دزد آن‌ها، تایید می‌شود.

تا به حال دزدی‌هایی این چنین بارها صورت گرفته‌اند، ولی برای اولین بار است که دزدها دستگیر می‌شوند و به این کار خود اعتراف می‌کنند.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر

    تیتر فون آرنا نوشته بود: این یکی از فیلم های وین دیزل نیست!
    ????????????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه