میامی در قالب یک دستکاری بزرگ به فال‌آوت ۴ می‌آید

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Fallout: Miami

این که هر قسمت از مجموعه بازی‌های فال‌آوت در چه منطقه و شهری قرار دارد، روی حس و حالی که منتقل می‌کند و حتی قصه‌ی آن، تاثیر بزرگی دارد. برای مثال در بازی Fallout 3 با یک واشنگتن نابود شده روبرو شدیم، در بازی Fallout 4 جامعه‌ی بوستون و پارک‌ها ورزشگاه‌های آن را در دنیایی پساآخرالزمانی دیدیم و در بازی Fallout: New Vegas هم با صنعت سرگرمی و هتل‌ها و کازینوها برخورد کردیم. مجموعه‌ای از گیمرها به صورت خودجوش گرد هم آمده‌اند تا یک دستکاری بزرگ برای فال‌آوت ۴ بسازند؛ یک دستکاری که بازی را به «میامی» (Miami) می‌برد.

تیم سازنده‌ی این دستکاری (یا همان ماد) جدید، از زمان عرضه‌ی بازی Fallout 4 مشغول ساخت آن بوده‌اند. با این حال، دیروز برای اولین بار تریلری از این دستکاری به اسم «فال‌آوت: میامی» (Fallout: Miami) منتشر شد؛ تریلری که نتیجه‌ی این تلاش بلند مدت را به تصویر می‌کشد.

بازی Fallout 4

دستکاری‌های زیادی برای بازی‌های بتسدا ساخته می‌شوند؛ طوری که اگر بگوییم هر بخش بازی‌های بتسدا به دست گیمرها دستکاری و شخصی‌سازی شده است، اغراق نکرده‌ایم. گیمرها برای مجموعه‌های فال‌آوت و طومارهای باستانی (Elder Scrolls) دستکاری‌های مختلفی می‌سازند. برخی دستکاری‌ها در حد و اندازه‌ی تغییر یک عدد هستند، برخی به بازی سلاح و زره اضافه می‌کنند و برخی دیگر کوئست‌های بزرگ و طولانی. با این حال، هر از گاهی هم یک تیم کنار یکدیگر جمع می‌شوند تا دستکاری بزرگتری بسازند. مثل این ماد جدید بازی Fallout 4 که یک کوئست یا یک منطقه نیست، بلکه یک شهر بزرگ است.

البته قرار نیست با یک شهر در حد و اندازه‌ی بازی اصلی روبرو شویم؛ هر چه باشد صدها نفر روی ساخت یک بازی فال‌آوت کار می‌کنند و تیم سازنده‌ی ماد Fallout: Miami متشکل از چند نفر است.

فال‌آوت: میامی

با این حال، ماد Fallout: Miami شامل یک منطقه‌ی بزرگ خواهد بود؛ منطقه‌ای که یک کوئست اصلی و تعداد زیادی کوئست فرعی دارد. شخصیت‌های این کوئست‌ها هم‌چنین جدید هستند و دیالوگ‌های آن‌ها هم صداگذاری شده است.

سازندگان ماد فال‌آوت: میامی می‌گویند که نقشه‌ی شهری که می‌سازند، کمی از بسته‌ی الحاقی Far Harbor بزرگتر است. قرار است قصه‌ای که فال‌آوت: میامی تعریف می‌کند، حول موضوع تعادل بین نظم و آزادی باشد.

قرار است ما فال‌آوت: میامی چند گروه جدید به بازی اضافه کند. هر گروه قصه و طراحی خاص خودشان را دارند. شخصیت‌ها و گروه‌ها همگی با در نظر گرفتن جامعه‌ی میامی طراحی شده‌اند. برای مثال رییس گروه Tider Riders که عده‌ای موج سوار غارتگر هستند، یک غول هیپی-مانند است.

شخصیت فال‌آوت: میامی

معلوم نیست چه زمانی می‌توانیم ماد Fallout: Miami را بازی کنیم. این ماد فقط روی کامپیوتر عرضه خواهد شد، چون حجم بسیار زیاد آن امکان عرضه‌اش روی ایکس‌باکس وان را غیرممکن می‌کند. از طرفی، پلی‌استیشن ۴ هم که به خاطر سیاست‌های سونی اساسا از دستکاری‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

حتما در ادامه تریلر ماد Fallout: Miami را ببینید. اینکه عده‌ای از گیمرها دست به ساخت چنین پروژه‌هایی می‌زنند، واقعا موضوعی قابل ستایش است.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: YouTube

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. shahabmp

    این ماد از نظر زمانی هم فکر کنم با زمان فال آوت ۴ فرق داره چون اگه اشتباه نکنم تو تریلر کاراکتر بازی داشت میگفت من زمان قبل از این اتفاقات و اون موقع که اینجا یه شهر ساحلی دوست داشتنی بودو یادمه، فال آوت ۴ اگه اشتباه نکنم بیشتر از ۱۰۰ سال بعد از اتفاقات آخر الزمانی که روی داده هست ولی اون صدا شبیه آدمای ۱۰۰ و خورده ای ساله نبود 😀

    1. نه دیگه، مطمئنا یه تیکه توی نقشه‌ی بازی اضافه می‌شه که توش کوئست داره و این چیزا. مثل بسته الحاقی Far Harbor. توی همون دوره‌ی زمانی میشه اساسا.
      صدای بدبخت هم خوب بود! دیگه یارو واسه ماد صداپیشه آورده خودش خیلیه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه