یک دستگاه دیگر از مدل لافراری برای کمک به خیریه تولید می‌شود

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فراری برای اهداف خیرخواهانه می‌خواهد یک دستگاه اضافی از مدل لافراری آپرتا (LaFerrari Aperta) را تولید کند. این خودرو به عنوان ۲۱۰مین نمونه‌ی تولید شده‌ی لافراری آپارتا محسوب می‌شود.

سال ۲۰۱۱ بود که فراری از پروژه‌ی‌ کانسپت F150 رونمایی کرد؛ خودرویی که سنگ‌بنای مدل ویژه‌ی لافراری در سال ۲۰۱۳ شد. بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵، فراری ۵۰۰ دستگاه از مدل لافراری کوپه تولید کرد. در سال ۲۰۱۶ این شرکت تصمیم گرفت که تولید این خودرو را محدود کند و از مدل ویژه‌ی لافراری آپرتا تعداد ۲۰۹ دستگاه تولید کند. آپرتا نسبت به مدل قبلی، یک خودروی رودستر (سقف‌باز) محسوب می‌شود که از قدرت بیشتری هم بهره می‌برد.

با درنظر گرفتن تولید ۲۱۰مین نمونه‌ی این خودرو، فراری قصد دارد تا مبلغ آن را به خیریه ببخشد. این اتومبیل احتمالا در تاریخ ۹ سپتامبر به فروش می‌رود. حدس زده می‌شود که قیمت این خودرو در گستره‌ی ۳.۵ تا ۴.۷ میلیون دلار قرار داشته باشد. ناگفته نماند که پاییز پارسال، ۵۰۰مین دستگاه از لافراری با هدف کمک به خیره با قیمت ۵.۱۷ میلیون دلار به فروش رفت. پس می‌توانیم انتظار قیمت بالاتری هم در این نسخه‌ی آپرتا داشته باشیم.

این خودرو یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خورجینی در قلب خود دارد که می‌تواند توانی معادل ۹۵۰ اسب‌بخار تولید کند. هم‌چنین این نمونه نسبت به دیگر مدل‌های لافراری، به سقف هاردتاپ مجهز نشده، بلکه برای باز و بسته کردن پنل آن باید سقف فیبرکربن آن را دستی نصب کرد یا برداشت.

منبع: MotorAuthority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه