بعد از این Dell تبلت اندرویدی نمی‌سازد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Dell تا به امروز تبلت‌های اندرویدی زیادی ساخته است، با این حال، این شرکت دیگر تصمیم به ادامه‌ی ساخت تبلت‌هایی که سیستم عامل اندروید را در خودشان جای داده‌اند، ندارد. شرکت «دل» گفته است که می‌خواهند از این پس، تبلت‌های هیبریدی بیشتری مثل سری تبلت‌های XPS تولید کنند و از سیستم عامل ویندوز بهره گیرند.

شرکت دل تبلت‌های اندرویدی خوبی مثل Venue 8 7000 ساخته بود.

شرکت دل گفته است که از تبلت‌های اندرویدی کع فروخته‌اند، تا زمانی که گارانتی‌شان تمام نشده باشد، پشتیبانی می‌کند. با این حال، خبری از بروزرسانی این تبلت‌ها نخواهد بود.

بازار تبلت‌ها در مقایسه با زمانی که اپل آیپد را عرضه کرد، افت شدیدی کرده است. بسیاری از تحلیل‌گران این افت را هم به استفاده از سیستم‌های عامل iOS و اندروید نسبت می‌دهند. در حالی که این دو سیستم عامل برای گوشی‌های هوشمند مناسب هستند، چندان نمی‌توانند به یک تبلت، کارایی کامپیوترهای شخصی را بدهند. به همین دلیل هم تبلت‌های Surface شرکت مایکروسافت، موفقیت بیشتری داشته‌اند.

دستگاه‌هایی که می‌توانند جایگزین لپ‌تاپ‌های افراد شوند، مخاطب بیشتری برای خودشان جذب کرده‌اند و به همین دلیل هم، مسوولان شرکت دل تصمیم گرفته‌اند تا حضورشان را در بازار لپ‌تاپ‌های هیبریدی، قوی‌تر کنند.

شرکت دل تبلت‌های اندرویدی درست و درمانی مثل Venue 8 7000 ساخته بود؛ این تبلت یک صفحه نمایش OLED با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و یک پردازنده‌ی اینتل داشت.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه