دموی Resident Evil 7 بیش از ۲ میلیون‌بار دانلود شد؛ کپکام به یکی از رازهای کشف نشده‌ی بازی اشاره کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از زمانی که دموی قابل بازی عنوان «رزیدنت اویل ۷» (Resident Evil 7) منتشر شد، کاربران سعی کردند که چیزهای عجیب و قریب آن را پیدا کنند و به رازهای پنهان شده در آن پی‌ببرند. یکی از رازهایی که کسی از آن‌ها باخبر نشده، انگشت بریده‌ای است که در بازی قرار دارد. به‌تازگی برخی از کاربران سایت Reddit یک پیام رمزگذاری شده به همراه تصویر زیر را دریافت کرده‌اند.

Resident-Evil-7-Finger-1_1

از آنجایی که دموی رزیدنت اویل ۷ همانند بازی P.T است، بسیاری از گیمرهای علاقه‌مند ساعت‌ها در این بازی به دنبال کشف رازهای مختلف هستند. تبری که در بازی وجود دارد به چه درد می‌خورد؟ روحی که در بازی وجود دارد، چه کسی است؟ آیا این انگشت بریده یک کلید است؟

در حالی که دموی رزیدنت اویل ۷ در بازی نهایی وجود ندارد و بازی نهایی فضای متفاوتی را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد، خیلی‌ها دوست دارند از همه چیز آن باخبر شوند. به نظر می‌رسد انگشت بریده‌ای که در این بازی وجود داشت هم نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کند و کاربرد مهمی دارد. شرکت کپکام هنوز چیزی درباره‌ی رازهای پنهان بازی نگفته و منتظر است که گیمرها متوجه این رازها بشوند؛ اما این شرکت گفته که دموی رزیدنت اویل ۷ بیش از ۲ میلیون‌بار دانلود شده است.

کپکام با انتشار این خبر تصویر زیر را هم منتشر کرده که به انگشت بریده و ۲ میلیون‌بار دانلود شدن این عنوان اشاره می‌کند. شما چه فکری می‌کنید؟‌ انگشت بریده‌ای که در بازی وجود دارد، به چه چیزی اشاره می‌کند؟ اگر این دمو را تجربه کرده‌اید، نظر خودتان را به ما بگویید.

Resident-Evil-7-Finger-1_2

بازی رزیدنت اویل ۷ در تاریخ ۵ بهمن ماه برای پلی‌استیشن ۴، هدست پلی‌استیشن VR، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Polygon

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar مهدیزاده

    احتمالن از انگشت بعنوان اسلحه بازه که هرنوع زامبی باشه با انگشت تو حلقشون کنه

  2. Avatar رضا

    بدون لیون فایده نداره رزیدنت

  3. Avatar جواهری

    سلام
    این دمو را از کجا میشه دانلود کرد؟حجمش چقدره؟

  4. Avatar مهرداد اخزری

    احتمالا این انگشت بریده برای گشایش در یا صندوقیست که به سنسور اثر انگشت مالک ان مجهز است و این انگشت بریده مالک است و باید برای ادامه روند مراحل بازی استفاده شود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه