دنباله‌ی فیلم Avatar در سال ۲۰۱۶ ساخته می‌شود

۵ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Avatar

در حالی که جدیدترین فیلم «جنگ ستارگان» که «نیرو برمی‌خیزد» نام دارد، می‌خواهد رکورد فروش کلی فیلم «آواتار» (Avatar) را بشکند، «جیمز کامرون» (James Cameron) کارگردان فیلم آواتار به این موضوع اشاره کرد که دنباله‌ی این فیلم در سال ۲۰۱۶ وارد مرحله‌ی تولید می‌شود.

دنباله‌ی فیلم Avatar در سال ۲۰۱۶ ساخته و در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

فیلم آواتار یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۰۹ بود که توانست به فروش ۲٫۷۸۸ میلیارد دلار دست پیدا کند. از زمان اکران این فیلم صحبت‌های زیادی درباره‌ی ساخت قسمت‌های بعدی آن منتشر شده بود و همه منتظر بودند تا جیمز کامرون کار ساخت دنباله‌های آن را آغاز کند. این کارگردان خوش‌نام سینما در گفتگویی با سایت Montreal Gazette به این موضوع اشاره کرد که کار نوشتن فیلم‌نامه‌ی آواتار ۲ تقریبا به پایان رسیده و زیر ساخت‌های این فیلم هم به وجود آمده است. به‌همین دلیل کار ساخت آواتار ۲ در سال ۲۰۱۶ آغاز خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد که اولین دنباله‌ی این فیلم برای تعطیلات سال ۲۰۱۷ آماده می‌شود. قبلا گفته شد که دنباله‌های فیلم آواتار در سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ساخته می‌شوند. به‌تازگی مشخص شده که علاقه‌مندان می‌توانند دنباله‌ی ماجراهای فیلم اول و سرزمین «پاندورا» (Pandora) را در سال ۲۰۱۷ مشاهده کنند.

James Cameron

جیمز کامرون کارگردان فیلم آواتار

به احتمال زیاد کامرون تمام سه‌دنباله‌ی این فیلم را کارگردانی خواهد کرد و این فیلم‌ها هرکدام داستان مستقلی خواهند داشت.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    کامرون احساس خطر کرده رکورد فیلم هاش شکسته بشه ، میخواد از قافله عقب نمونه

  2. Avatar bijan

    مشتاقانه منتظرشم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه