دوربین‌های جدید GoPro رسما معرفی شدند

۳۱ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «گوپرو» (GoPro) امروز در رخدادی در کالیفرنیای شمالی (Northern California)  یکی دو محصول جدید معرفی کرد و حتی شایعه شده که دوربین ورزشی Hero5 هم رسما رونمایی شده است. گوپرو دو مدل از این دوربین عرضه کرده که  Hero5 Black و Hero5 Session هستند. پیش از این، امروز پهپاد مشهور این شرکت با نام «کارما» (Karma) رسما معرفی شد که با دوربین‌های اکشن Hero4 و Hero5 شرکت گوپرو تطبیق‌پذیر است و فروش آن از ۲ آبان سال جاری آغاز می‌شود.
بزرگ‌ترین تفاوت این دو مدل این است که Hero5 Black یک صفحه‌ی لمسی ۲ اینچی دارد در حالی که Hero5 Session این ویژگی را ندارد. به غیر از این، عملکرد هر دو دوربین بسیار مشابه است.
دوربین‌های اکشن Hero5 Black و Hero5 Session پوشش ضدآب دارند که تا عمق ۱۰ متری آب را دوام خواهند آورد. هر دو قابلیت فیلم‌برداری ۴K  با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه دارند. دوربین Hero5 Black از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و Hero5 Session از سنسور ۱۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. قابلیت GPS هم تنها مختص به Hero5 Black است.


این دوربین‌ها از قابلیت کنترل با صدا هم پشتیبانی می‌کنند و مجهز به تکنولوژی کنترل دوربین One-Button هستند. هر دو مدل می‌توانند به صورت واید (Wide Angle) فیلم‌برداری و عکاسی کنند. هم‌چنین توانایی فیلم‌برداری و عکاسی در حالت RAW را هم دارند. قابلیت حذف نویز  (Active noise cancellation) هم به خاطر وجود سه میکروفون در دوربین‌ها ممکن شده است. تمامی قاب‌های موجود، حتی پهپاد جدید کارما، با این دوربین‌های اکشن جدید سازگار است.
دوربین Hero5 Black و Hero5 Session به ترتیب ۳۹۹ و ۲۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌‌اند و از ۱۱ مهرماه برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: Uberzigmo

‌‌‌‌‌

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علیرضا

    حلا ویژگی این دوربینها چیه؟ فرقش با بقیه دوربینها؟

  2. Amin PAYE

    ممنون از این خبر که منتشر کردید ، فقط در عبارت”بزرگ‌ترین تفاوت این دو مدل این است که Hero5 Black یک صفحه‌ی لمسی ۲ اینچی دارد در حالی که Hero5 Session این ویژگی را ندارد. به غیر از این، عملکرد هر دو گوشی بسیار مشابه است.” کلمه “گوشی” رو لطفا تصحیح کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه