دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس در جایگاه دوم DxOMark قرار گرفت

۲۷ فروردین ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آنر 30 پرو پلاس

دقایقی قبل گوشی آنر ۳۰ پرو پلاس معرفی شد و طی این مراسم اعلام شد که دوربین این گوشی موفق شده از سایت DxOMark امتیاز ۱۲۵ را به دست بیاورد. این یعنی در رده‌بندی این سایت، دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس در رتبه دوم قرار گرفته و توانسته در مقایسه با گوشی‌هایی مانند هواوی میت ۳۰ پرو ۵G و اوپو فایند ایکس ۲ پرو یک امتیاز بیشتر کسب کند و البته هواوی P40 پرو به دلیل داشتن ۳ امتیاز بیشتر کماکان در صدر جدول قرار دارد.

دوربین هر دو گوشی شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند و در گزارش DxOMark آمده که بسیاری از کاربران به راحتی نمی‌توانند تفاوت‌های این دو دوربین را تشخیص بدهند. در بررسی انجام شده، دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس از لحاظ عکس‌برداری موفق به اخذ امتیاز ۱۳۶ شده و از لحاظ فیلمبرداری توانسته امتیاز ۱۰۴ را کسب کند.

آنر 30 پرو پلاس

دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور غول‌پیکر ۱/۱.۲۸ اینچی سونی است و از رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و از این لحاظ تفاوتی بین این گوشی و هواوی P40 پرو دیده نمی‌شود. البته برخلاف گوشی هواوی، این دوربین فاقد لرزشگیر اپتیکال است. علاوه بر این دوربین، باید به دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و دوربین اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی هم اشاره کنیم.

همانطور که انتظار داشتیم، این دوربین چندگانه قدرتمند توانسته در تمام شرایط نوری عکس‌های بسیار باکیفیتی را ثبت کند و در ضمن گستردگی محدوده دینامیکی هم مورد ستایش قرار گرفته است. همچنین نباید وایت بالانس یا تراز سفیدی دقیق دوربین این گوشی را از قلم بیندازیم.

آنر 30 پرو پلاس

سایت DxOMark خاطرنشان کرده که ویدیوهای ثبت شده با دوربین این گوشی از رنگ‌های جذاب و تراز سفیدی بسیار دقیقی بهره می‌برند ولی در محیط‌های کم‌نور ضعف‌هایی دیده شده ولی روی هم رفته سیستم فوکوس خودکار دوربین این گوشی حرف زیادی برای گفتن دارد.

از آنجایی که این گوشی با قیمت فقط ۴۹۹۹ یوان (حدود ۷۰۰ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود، این امکانات جذاب احتمالا می‌تواند نظر کاربران زیادی-به‌خصوص علاقمندان به عکاسی-را جلب کند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امیررضا

    کسی میدونه که این گوشی با همون پردازنده و با همون دوربین و همون صفحه خمیده چرا باید نصف گوشی هواوی P40 پرو پلاس قیمت داشته باشه؟!

    1. MSK

      دوست عزیز خب به خاطر سرامیک پشت شارژر معکوس شارژر بیسیم ۴۰ وات کمی کیفیت بهتر دوربین خیلی بهتر با الگوریتم لیکا حسگر دوربین بهتر نمایشگر ساخت سامسونگ البته نمی دونم این نمایشگرش ساخت کدوم شرکته ولی فکر کنم نمایشگر اون بهتر باشه البته بازم تفاوت قیمت شون خیلیه و من با بودجه ام این انتخاب می‌کنم ولی اون برتری‌های خودشو داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه