دوربین آیفون ۱۰ امکان ساخت تصاویر جالبی را فراهم می‌کند

۱۴ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از توسعه دهندگان نرم‌افزارهای موبایل و مشخصا آیفون، به تازگی با استفاده از کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری ARKit اپل، یکی از صحنه‌های معروف فیلم حلقه را بازسازی کرده بود و نتیجه‌ی بسیار خوبی هم گرفته بود. این جریان ادامه پیدا کرده است و به تازگی یکی از توسعه دهندگان نه تنها سیستم واقعیت افزوده‌ی اپل، بلکه از سنسورهای آیفون ۱۰ را هم به کار گرفته است تا تصویری جالب تولید کند.

قرار است این افکت در قالب یک اپ عرضه شود.

«پیتر نوربی» یک برنامه نویس سوئدی است که توانسته با کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری ARKit و دوربین TrueDepth آیفون ۱۰ تصویر زیر را خلق کند. می‌توان از هر زاویه‌ای به آیفون ۱۰ نگاه کرد و داخل آن یک چاه نامتناهی دید. زاویه‌ی دید صحیح به لطف دوربین TrueDepth اپل ممکن شده است.

چند ماه پیش هم شاهد ساخت یک بازی ساده با استفاده از سیستم TrueDepth اپل بودیم که در آن، بازی با حالت‌های مختلف چهره کنترل می‌شد.

برای اینکه مطمئن شوید ویدیوی بالا به صورت دستی ساخته نشده است و کاملا همزمان روی یک آیفون کار می‌کند، کد منبع این سیستم از سوی توسعه دهنده‌ی آن منتشر شده است.

قرار است این افکت در قالب یک اپ عرضه شود. پیتر نوربی می‌گوید که اپ ساخته شده‌ی او در حال حاضر مراحل گرفتن تاییدیه از سوی اپل را طی می‌کند.

منبع: Ubergizmo


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    راهنمای خرید آیفون
    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه