دوربین بدون‌آینه فول‌فریم نیکون دیگر شایعه نیست!

۹ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دوربین بدون آینه نیکون

دوربین بدون‌آینه فول‌فریم نیکون دیگر یک موجود افسانه‌ای نیست. شرکت نیکون امروز تایید کرد که این شرکت در حال تولید یک دوربین بدون آینه جدید است و از آن با عنوان «نسل بعدی دوربین‌های فول‌فریم» نام برد.

دو روز پس از انتشار تیزر تبلیغاتی این دوربین، امروز نیکون رسما اعلام کرد که در حال توسعه دوربین بدون‌آینه فول‌فریمی است که مدت‌ها شایعاتی در خصوص آن مطرح می‌شد و بسیاری منتظر خبری رسمی در این باره بودند.

چیزی که تا کنون می‌دانیم این است که این دوربین از یک ماونت جدید بهره خواهد برد.

هنوز جزئیات زیادی درباره این دوربین هیجان‌انگیز در دست نیست و نیکون اعلام کرده به زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد کرد. چیزی که تا کنون می‌دانیم این است که این دوربین از یک ماونت جدید بهره خواهد برد و این به این معنی است که نیکون لنزهای جدیدی با این ماونت تولید خواهد کرد. با این حال نیکون تاکید کرده که یک آداپتور برای سازگار کردن لنزهای قبلی با ماونت جدید عرضه خواهد کرد تا همچنان لنزهای قبلی روی این دوربین نیز قابل استفاده باشند.

فول‌فریم بدون‌آینه

نیکون در بیانیه خبری خود اعلام کرد: دوربین بدون آینه جدید و لنزهایی که نیکون در دست تولید دارد، ابعاد جدیدی از عملکرد اپتیکی را به نمایش خواهند گذاشت. این سیستم اپتیکی با تکیه بر بیش از یک قرن تجربه نیکون توسعه یافته است و نقطه عطفی در تاریخ این شرکت به شمار می‌رود.

نیکون همچنین تاکید کرد که همچنان تولید دوربین‌های DSLR خود را با قدرت ادامه و هر دو شاخه را به صورت موازی توسعه خواهد داد. عکاسان می‌توانند انتخاب کنند که از ارزش‌‌های منحصر به فردی که هر یک از سیستم‌ها ارائه می‌کنند، بهره ببرند.

باید منتظر خبرهای تکمیلی باشیم و ببینیم که نیکون چه سنسوری برای این دوربین در نظر گرفته و تا چه حد می‌تواند نظر عکاسان حرفه‌‌ای را به خود جلب کند. افرادی که مدت‌ها منتظر این دوربین بودند تا عرضه این دوربین به بازار کمی دیگر باید منتظر بمانند اما دست کم اکنون مطمئن هستند که چنین دوربینی در حال تولید شدن است.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه