دوربین جدید لایکا معرفی شد؛ گران قیمت و زیبا

۲۷ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین دیروز بود که شرکت لایکا یک دوربین چاپ سریع معرفی کرد. این شرکت امروز هم یک دوربین دیگر نشان داد که در کنار ظاهر زیبا و جذابش قیمت بسیار بالایی دارد و حتی می‌توان با قیمت این دوربین یک خودرو خرید. البته شرکت لایکا هر چند سال یک‌بار دوربین جدید تولید می‌کند و اکثر آن‌ها هم بسیار لوکس هستند.

دوربین M-P شرکت لایکا با قیمت ۶۹۹۵ دلار راهی بازار می‌شود.

دوربین جدید این شرکت که M-P نام دارد، مدل ارتقا یافته‌ی دوربین M به حساب می‌آید و از دو گیگابایت حافظه ی‌داخلی برخوردار است و به سنسور فول فریم ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شده است. همچنین شرکت لایکا یک مدل دیگر از این دوربین هم معرفی کرد که جنس بدنه‌ی آن از تیتانیوم ساخته شده است. این موضوع باعث شده که دوربین وزن کمتری داشته باشد و ظاهر زیبایی به دست بیاورد. البته تنها ۳۳۳ عدد از مدل تیتانیوم دوربین M-P به فروش خواهد رسید که هر کدام آن‌ها با لنزهای Summicron- 28mm و APO-Summicron-50mm راهی بازار می‌شوند.

این دوربین از مهر ماه راهی بازار خواهد شد و به احتمال زیاد قیمت آن نزدیک ۶۹۹۵ دلار خواهد بود. تازه هنوز قیمت لنزهای آن مشخص نشده است. پس این احتمال وجود دارد که خیلی‌ها نتوانند این دوربین بسیار لوکس را خریداری کنند.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

Drone_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه