دوربین جدید کاسیو عکاسی در شب را متحول می‌کند

۱۷ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «کاسیو» (Casio) دوربین جدیدی با نام Exilim FR110H معرفی کرد که یک سنسور ۱.۹ مگاپیکسلی دارد. البته وجود چنین سنسوری در یک دوربین سال ۲۰۱۶ در نوع خودش جای تعجب است و بد نیست بدانید که کیفیت آن از کیفیت دوربین نسل اول آیفون هم کمتر است؛ اما شرکت کاسیو یک دلیل منطقی برای استفاده از این سنسور داشته است. استفاده از سنسوری با پیکسل‌های کمتر به معنای داشتن سنسوری با پیکسل‌های بزرگ‌تر است. پیکسل‌های بزرگ‌تر هم نور بیشتری جذب می‌کنند و برای عکاسی در شب و محیط‌های کم نور مناسب خواهند بود. دوربین FR110H توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p را دارد و حداکثر ISO آن هم به ۵۱۲۰۰ می‌رسد.

main-fr110h-3

این دوربین یک سنسور کوچک ۱/۲.۸ اینچی با فاصله کانونی ۲۰ میلی‌متر با دیافراگم f/2.8 دارد. به نظر می‌رسد که شرکت کاسیو مسیر سایر شرکت‌ها در ساخت دوربین را دنبال نمی‌کند. نمونه‌هایی از عکس‌های این دوربین در سایت کاسیو قرار گرفته که کیفیت بالایی ندارند و حتی نمی‌توان آن‌ها را با تصاویری که دوربین‌های DSLR می‌گیرند مقایسه کرد.

main-fr110h-4

این مدل دوربین‌ها برای عکاسی با کیفیت بالا ساخته نشده‌اند. این دوربین‌ها برای این ساخته شده‌اند که بتوان با آن‌ها عکس‌‌هایی گرفت که دوربین‌های دیگر توانایی این کار را ندارند.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احمد

    خوب هر چیزی کارایی خودش رو داره
    شاید بعضی ها واقعا عکاسی تو نور کم خیلی واسشون مهمه
    مثل عکاس های طبیعت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه