دوربین جدید کانن تا آخر سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین دوربین بدون آینه‌ای که شرکت کانن در سال ۲۰۱۵ عرضه کرده بود Canon EOS M3 نام داشت. این شرکت هنوز در سال ۲۰۱۶ دوربین بدون آینه‌ی جدیدی عرضه نکرده و به همین دلیل خیلی‌ها انتظار دارند که این محصول تا چند ماه دیگر معرفی و راهی بازار شود. براساس اطلاعات منتشر شده در سایت Canon Rumors این شرکت تا آخر سال ۲۰۱۶ قطعا یک دوربین جدید معرفی خواهد کرد.

دوربین Canon EOS M5 با سنسور APS-C عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، دوربین جدید شرکت کانن به جای اینکه با نام M4 راهی بازار شود، با نام EOS M5 در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. البته هنوز دلیل تغییر نام این دوربین مشخص نشده و نمی‌دانیم چرا کانن دست به چنین کاری زده است.

در ادامه‌ی اطلاعات گفته شده که دوربین جدید کانن تفاوت زیادی با مدل قبلی ندارد و حتی از نظر طراحی هم به یکدیگر شبیه هستند؛ اما گفته شده که دوربین EOS M5 از سنسور APS-C بهره می‌برد که روی دوربین EOS M3 وجود نداشت.

هنوز اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نشده و از ویژگی‌های آن خبر نداریم. امیدواریم که بتوان با این دوربین با کیفیت ۴K فیلم‌برداری کرد. شاید تغییراتی هم در صفحه نمایش آن به وجود بیاید. به احتمال زیاد در هفته‌های آینده خبرهای بیشتری از این دوربین منتشر خواهد شد.

منبع: Canon Rumors

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه