گوشی‌های آینده‌ی سامسونگ، دوربین‌های فوق‌العاده‌ای خواهند داشت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در حال ساخت دوربینی جدید برای گوشی‌های پرچم‌دار خودش است که از سنسور ۱/۱.۷ اینچی بهره می‌برد.

براساس گزارش قرار گرفته در سایت PhotoRumors سنسور جدید با دیافراگم f/1.4 عرضه می‌شود و به احتمال زیاد بین ۱۸ تا ۲۴ مگاپیکسل کیفیت دارد. همچنین مشخص شده که سامسونگ در حال ساخت یک دوربین کامپکت جدید با سنسور ۱/۲.۳ اینچی است که هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن منتشر نشده.

به نظر می‌رسد که سامسونگ با ساخت سنسورهای جدید برای گوشی‌های خودش قصد دارد افرادی که دوربین‌های NX را خریداری می‌کنند به سمت خرید گوشی‌های جدید تشویق کند. در حالی که هنوز این شایعات تایید نشده‌اند، بعید نیست که چنین اتفاقی رخ بدهد.

سامسونگ گوشی گلکسی S7 را با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که از فناوری DualPixel بهره می‌برد، ساخته است. دوربینی که می‌تواند در نور کم تصاویر با کیفیت‌تری ثبت کند. البته رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار داغ است و شرکت‌های مختلف دوربین‌های متفاوتی را برای محصولات خودشان در نظر گرفته‌اند. به طور مثال ال جی گوشی G5 را با دوربین دوتایی و ماژول مخصوص دوربین عرضه کرده و گوشی P9 شرکت هواوی هم دوربین دوتایی دارد.

‌‌‌‌‌

منبع: Sam Mobile

‌‌‌‌‌

????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Reza ch

    فقط سامسونگ همینو بس 🙂

  2. علی

    اره جان خودش تا سی سال دیگه هم به الجی نمیرسه خخخخخخ

    1. Ali S

      سامسونگ ۱۰ ساله از الجی جلو تره
      خبر ندارید هااا خخخ

  3. Ali S

    طرفداران htc گفتم هنوز سامسونگ وارد نشده
    حالا با htc10 خوش باشید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه