دوربین جلوی گلکسی S8 فوکوس خودکار دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پدیده‌ی گرفتن عکس‌های سلفی باعث شده که شرکت‌های تولید کننده‌ی تلفن‌های همراه هوشمند، توجه زیادی به این موضوع داشته باشند و گوشی‌هایی درست کنند که دوربین جلوی باکیفیتی داشته باشند. حالا به نظر می‌رسد که گلکسی S8 هم از این قاعده مستثنی نیست و سامسونگ قصد دارد تغییراتی در دوربین جلوی این گوشی به وجود بیاورد تا لذت عکاسی سلفی برای کاربران بیشتر شود. براساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد روی دوربین جلوی گلکسی S8 فوکوس خودکار قرار دهد. استفاده از فوکوس خودکار در دوربین جلوی تلفن‌های همراه هوشمند فعلا به یک امر همگانی تبدیل نشده و S8 یکی از معدود محصولاتی خواهد بود که دوربین جلویی با این قابلیت خواهد داشت. حتی گفته شده که هنوز همان دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی که روی گوشی‌های قبلی وجود داشت، روی پرچم‌دار بعدی قرار می‌گیرد.

داشتن فوکوس خودکار باعث می‌شود که کیفیت عکس‌ها و وضوح آن‌ها بیشتر شود. در اطلاعات لو رفته گفته شده که سامسونگ گروهی از کارمندانش را مسئول تست فوکوس خودکار روی دوربین جلوی گلکسی S8 کرده است. البته این شرکت نسبت به شایعات منتشر شده هیچ واکنشی از خودش نشان نداده و گفته که نمی‌تواند درباره‌ی محصولی که هنوز عرضه نکرده، چیزی بگوید.

منبع: Sam Mobile

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. SohylKia

    واو این دیگه عالیه

  2. Shahrokh

    امیدوارم که سامسونگ بتونه خودشو نشون بده تو این گوشی????????????????

  3. سهراب

    کپی کار حرفه ای… از سونی خوب کپی میکنی.. ضد آب بودن، باتری سیل شده داخل گوشی، درب پشت شیشه ای، و…. الان هم این مورد جدید…

  4. امیر رحمتی

    میشه بررسی های گوشی ها رو تو کانال تلگرام قرار بدید. مثل الجی وی ۱۰ و وی ۲۰ z5 permium و همه بررسی هایی که از این به بعد انجام می دید.

  5. مهدی

    ساموسونگ لباسشویی و گوشی اس ۷ که خراب کرد مطمین باشید اینم سوتی است

  6. ///mahdispd

    چه بشه این گوشی ۳ ماه انتظارامون تموم میشه و شگفت زده میشیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه