دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش خمیده برای نوت ۵

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هر روز شاهد منتشر شدن خبرها و شایعات جدید از گوشی گلکسی نوت ۵ هستیم. تا کنون مشخص شده که سامسونگ می‌خواهد این گوشی را زودتر از همیشه معرفی کند و حتی مشخص شده که ۴ گیگابایت حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است.

به‌نظر میرسد که یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و یک صفحه‌نمایش خمیده برای نوت ۵ در نظر گرفته شده است.

با توجه به اخبار جدیدی که منتشر شده، یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی روی گوشی گلکسی نوت ۵ شرکت سامسونگ قرار گرفته است. براساس این اطلاعات، دوربین جلوی نوت ۵ همان دوربینی است که روی گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج قرار گرفته است. در بخش دیگری از این اخبار به این موضوع اشاره شده که گلکسی نوت ۵ دارای یک صفحه‌نمایش خمیده خواهد بود. شایعات گذشته به این موضوع اشاره می‌کردند که سامسونگ نوت ۵ را با یک صفحه‌نمایش مسطح راهی بازار می‌کند.

Sam1

تا این لحظه مشخص شده که نوت ۵ دارای یک صفحه‌نمایش SuperAMOLED با کیفیت QHD است. همچنین سامسونگ از چیپ‌ست Exynos 7422 برای این گوشی استفاده کرده که مدل ارتقا یافته چیپ‌ست Exynos 7420 به حساب می‌آید که روی گلکسی S6 وجود داشت. اخبار منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کنند که نوت ۵ از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار و احتمالا سامسونگ مدل‌های دیگری را با حافظه داخلی‌ بیشتر معرفی خواهد کرد. قابل تعویض بودن باتری و پشتیبانی از کارت حافظه از جمله قسمت‌های این گوشی به حساب می‌آیند که هنوز اطلاعاتی درباره آن‌ها منتشر نشده است. شایعات گذشته به این موضوع اشاره می‌کردند که سامسونگ قصد دارد از بدنه‌ای شیشه‌ای همانند گلکسی S6 برای نوت ۵ استفاده کند که اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، نمی‌توان باتری این گوشی را تعویض کرد. بخش دیگری از شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی نوت ۵ دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود که می‌تواند با کیفیت ۲۱۶۰p فیلم‌برداری کند. همچنین به نظر میرسد که یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری برای آن در نظر گرفته شده باشد.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه