دوربین دوتایی آیفون ۸ خیلی بهتر از آیفون ۷ پلاس خواهد بود

۳۰ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آیفون ۷ تازه به بازار آمده ولی طبق معمول در حال شنیدن شایعاتی درباره‌ی گوشی بعدی اپل، یعنی آیفون ۸ هستیم. «مینگ چی کو» (Ming-Chi Kuo) یکی از کسانی است که معمولا وقتی چیزی درباره‌ی محصول بعدی اپل می‌گوید، حرفش درست از آب در می‌آید. او می‌گوید که آیفون ۸ در سه نسخه‌ی ۵٫۱، ۵٫۵ و ۴٫۷ اینچی به بازار می‌آید و دست کم یکی از آن‌ها دوربین دوتایی خواهد داشت. نه تنها یکی از آن‌ها دوربین دوتایی خواهد داشت، بلکه هر دو دوربین آن دارای لرزش‌گیر تصویر اپتیکال هستند. تازه این آقا می‌گوید که اپل در طراحی لنز تله‌فوتوی آیفون تغییراتی ایجاد می‌کند تا نسبت به آیفون ۷ پلاس با کیفیت‌تر شود.

لنز تله‌فوتوی آیفون ۷ پلاس، لرزش‌گیر تصویر اپتیکال ندارد و فقط لنز واید آن دارای این قابلیت است. اگر اپل بخواهد لرزش‌گیر را برای لنز تله‌فوتوی آن بگذارد احتمالا باید دایره‌ی تصویر را بزرگتر کند. یعنی مخروط نوری که از لنز خارج می‌شود باید بزرگتر باشد. این کار باعث پیچیده‌تر شدن ساختار دوربین می‌شود و تازه ممکن است کیفیت تصویر در گوشه‌ها پایین بیاید.

به هر صورت اضافه شدن لرزش‌گیر تصویر اپتیکال به لنز تله‌فوتوی دوربین دوتایی آیفون پدیده‌ی مبارکی است چرا که در آیفون ۷ پلاس نیاز به آن به خصوص در نور کم احساس می‌شود.

منبع: Phonearena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه