دوربین ماژولار Moto Z را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

یکی از ویژگی‌های دو گوشی Moto Z و Moto Z Force طراحی ماژولار آن‌ها است. این گوشی‌ها قرار است همانند LG G5 لوازم جانبی‌های مختلفی داشته باشند که در حوزه‌‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از لوازم‌هایی که برای این گوشی راهی بازار خواهد شد، دوربین مخصوصی است که توسط شرکت Hasselblad ساخته شده و چند ماه پس از عرضه‌ی این گوشی راهی بازار می‌شود. از جمله ویژگی‌های این دوربین می‌توان به زوم ۱۰X اپتیکال اشاره کرد.

با این دوربین که روی گوشی قرار می‌گیرد، می‌توانید از هر چیزی که دوست دارید، عکس بگیرید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهید. این دوربین به شکلی طراحی شده که همانند یک قاب در پشت گوشی Moto Z قرار می‌گیرد. براساس اطلاعات منتشر شده، این دوربین کیفیتی در سطح دوربین‌های DSLR ندارد، اما با قیمت ۲۰۰ دلار می‌توان آن را خریداری کرد. به هر حال این دوربین قطعا برای علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

hasselblad

به احتمال زیاد در نمایشگاه IFA 2016 امسال شاهد معرفی محصولات جدیدی خواهیم که برای این گوشی در حال ساخت هستند. همچنین باید منتظر مشخص شدن تاریخ عرضه و قیمت آن‌ها هم باشیم. در ادامه می‌توانید تصاویر گوشی Moto Z را مشاهده کنید:

منبع: MotoG3

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه