دوربین پولاروید i-1 با اسمارت‌فون کنترل می‌شود

۲۴ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دوربین‌های پولاروید (Polaroid) را به خاطر دارید؟ منظورمان دوربین‌هایی است که همزمان عکس‌های‌شان را ظاهر می‌کردند و به شما تحویل می‌دادند؟ احتمالا خبر دارید که شرکت پولاروید، سازنده‌ی این دوربین‌ها، از سال ۲۰۰۸ ساخت آن‌ها را متوقف کرده است. شرکت Impossible Project چند وقتی است که خودش به تنهایی شروع به ساخت دوربین‌های پولاروید کرده. دوربین جدید این شرکت، در حالی که ساختاری مثل دوربین‌های آنالوگ پولاروید دارد، اما توسط یک اپ و اسمارت‌فون کنترل می‌شود.

دوربین i-1 قرار است از ۲۱ اردیبهشت و به قیمت ۳۰۰ دلار عرضه شود.

شرکت Impossible Project اخیرا از دوربین i-1 رونمایی کرده است. این دوربین که قرار است ماه آینده عرضه شود، با استفاده از بلوتوث به یک اسمارت‌فون متصل می‌شود و می‌گذارد سرعت شاتر، فلاش و دیافگرام لنز آن را تنظیم کنید. دوربین i-1 هم‌چنین قابل شارژ است و توسط یک کابل USB شارژ می‌شود.

i-1-camera-1 i-1-camera-3

پس از اینکه تنیظمات لازم را انجام دادید، می‌توانید مثل قبل عکس‌برداری کنید و عکس‌های‌تان را روی فیلم‌های Type-600 قدیمی ببینید. فیلم‌های Type-600، همان فیلم‌های دوربین‌های قدیمی پولاروید است که شرکت Impossible Project آن‌ها را از طریق مهندسی معکوس ساخته است.

دوربین i-1 قرار است از ۱۰ام ماه می (۲۱ اردیبهشت) و به قیمت ۳۰۰ دلار عرضه شود. اگر می‌خواهید دوربین‌تان عکس‌ها را فوری ظاهر کند و قصد ۳۰۰ دلار هزینه کردن را ندارید، می‌توانید دوربین Instax شرکت Fujifilm را بخرید که این کار را برای‌تان انجام می‌دهد و ارزان‌تر است.

تصاویر زیر، برخی از نمونه عکس‌های دوربین i-1 است.

img.i-one.sample.02 img.i-one.sample.04 img.i-one.sample

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه