دوربین گلکسی اس ۹ پلاس بالاترین نمره را در DxO Mark گرفت

۱۴ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دوربین گلکسی اس ۹

DxO Mark که به نوعی معتبرترین مرجع تست و بررسی دوربین‌های دیجیتال و دوربین گوشی‌ها به حساب می‌آید، دوربین گلکسی اس ۹ پلاس را هم تست کرده و به آن نمره‌ی ۹۹ داده است. این بالاترین نمره‌ در بین دوربین گوشی‌های همراه است. گوگل پیکسل ۲ از DxO Mark نمره‌ی ۹۸ و آیفون ۱۰ نمره‌ی ۹۷ گرفته است.

در نقد و بررسی مفصلی که روی سایت DxO Mark درباره‌ی دوربین این گوشی منتشر شده، این‌طور آمده که دوربین گلکسی اس ۹ پلاس هیچ ضعف واضحی ندارد و در همه‌ی آزمون‌هایی که برای عکاسی و فیلم‌برداری انجام شد، عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذارد.

برای اولین بار در بین دوربین گوشی‌های همراه، دوربین گلکسی اس ۹ دیافراگم متغیر دارد. یعنی اینکه دیافراگم دوربین آن می‌تواند بین F/2.4 برای عکاسی در نور زیاد و F/1.5 برای عکاسی در نور کم تغییر کند. این ویژگی باعث شده که بر کیفیت عکس‌های این دوربین در شب و روز به طور محسوسی اضافه شود.

گلکسی اس ۹ پلاس در بخش عکاسی از DxO Mark نمره‌ی ۱۰۴ گرفته که بالاتر از هر گوشی دیگری است که تا به حال تست شده. با این حال فیلم‌برداری آن نمره‌ی ۹۱ گرفته و هرچند که بهترین نیست، ولی در بین بهترین‌ گوشی‌ها قرار می‌گیرد.

گلکسی اس ۹ پلاس مجهز به دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر است. هر دو لنز این دوربین‌ها دارای لرزش‌گیر اپتیکال تصویر هستند.

رده‌بندی دوربین گوشی‌ها در سایت Dxo Mark

رده‌بندی دوربین گوشی‌ها در سایت Dxo Mark

منبع: GSM Arena


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    ۲ دیدگاه
    1. Avatar علیرضا خردمند

      ایول به سامسونگ…

      واقعا مفهوم اسمش رو ثابت کرد.( سه ستاره درخشان)

    2. Avatar علی جوادی

      زنده باد سامسونگ…ترکوند کنگره ی جهانی موبایل امسال رو….بی شک برترین گجت سال ۲۰۱۸ خواهد بود

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه