نظر مردم درباره‌ی دوربین گوشی‌های ال‌جی چیست؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ال‌جی به تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در آن نظر مردم را درباره‌ی قابلیت‌های دوربین گوشی‌هایش می‌پرسد. علاقه‌مندان گوشی های ال‌جی به گستردگی زاویه‌ لنز دوربین، کنترل حرفه‌ای و ضبط Hi-Fi صدا اشاره کردند و گفتند که این قابلیت‌ها نظر آن‌ها را جلب کرده است . مثلا به باور یکی از مشتریان برزیلی ال‌جی، گستردگی زاویه‌ی دوربین به گرفتن عکس‌های فوق‌العاده در شهر به او کمک می‌کند.

قابلیت دستی هم از دیگر نکاتی بود که گروهی دیگر از کاربران به آن اشاره کرده بودند. به همین دلیل، بسیاری از کاربران به هنگام عکاسی برای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام از این ویژگی استقبال زیادی کردند. کاربران می‌توانند با استفاده از دوربین‌های جلو و پشتی گوشی‌های‌شان، مهم‌ترین لحظاتی که با خانواده و دوستان‌شان می‌گذرانند را به ثبت برسانند.

حالا به نظر می‌رسد که محصول آینده‌ی ال‌جی که G6 نام دارد از دو دوربین ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد. شایعه شده است که ال‌جی امسال از یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که برای افرادی که سلفی زیاد می‌گیرند و تماس تصویری برقرار می‌کنند، ویژگی کاربردی و مفیدی خواهد بود.

ال‌جی گوشی ال‌جی G6 را هفته‌ی آینده در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از طرف ال‌جی را ببینید:

منبع: LG

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar افسانه

    من که دوربین دوگانه هواوی رو ترجیح میدم، بنظرم راه درست رو اون میره، نه ال جی و آیفون

  2. Avatar امیر اسدی

    خداییش کیفیت تصاویر ثابت ثبت شده با G5 فوق العاده است، من با آیفون ۷ یکی از دوستام و G5 خودم از یک صحنه عکس گرفتم، خود صاحب آیفون گفت ال جی عکس بهتری گرفته.

  3. Avatar سالار آناهید

    ال جی همیشه برخلاف کمپانی های بزرگ دیگه، جرات تست کردن تکنولوژی های مختلف مثله صفحه خمیده، ماژولار بودن گوشی، دوربین دوتایی یا حتی مثلا دور ای دور تو یخچال هاشو داشته، و همیشه هم سعی میکنه چیزای جدید بیاره حتی بااینکه نتونن موفق به فروش درست حسابی بشن:)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه