دوربین ۳۶۰ درجه کوداک مشکلات مدل قبلی را رفع می‌کند

۳۱ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت کوداک، سال گذشته از یک دوربین ۳۶۰ درجه به اسم SP360 رونمایی کرده بود؛ با اینکه این دوربین از سوی کوداک به عنوان دوربینی شگفت‌انگیز برای ضبط محتوای واقعیت مجازی معرفی شد، اما برای ضبط ویدیوهای ۳۶۰ درجه نیاز به دو دوربین مجزا داشت و کار با آن، به راحتی کار با دیگر دوربین‌‌های ۳۶۰ درجه نوبد.

می‌توان دوربین ۴KVR360 را با استفاده از وای-فای یا بلوتوث به گوشی هوشمند متصل کرد.

این شرکت دوربین جدیدی معرفی کرده است که مشکل دوربین قبلی‌اش را حل می‌کند. دوربین ۴KVR360 شرکت کوداک، همانطور که از اسم‌اش پیداست، تصاویر ۳۶۰ درجه را با کیفیت ۴K می‌گیرد. این دوربین دو لنز در پشت و جلوی‌اش دارد که هر کدام دقتی ۲۰ مگاپیکسلی دارند؛ در حالی که مدل قبلی از دو لنز جداگانه تشکیل شده بود که باید در کنار هم قرار می‌گرفتند.

می‌توان دوربین ۴KVR360 را با استفاده از وای-فای یا بلوتوث به گوشی هوشمند متصل کرد. این دوربین می‌تواند با استفاده از یک کارت microSD  تا ۱۲۸ گیگابایت ویدیو ذخیره کند.

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی مثل LG، Samsung یا Nikon هرکدام برای خودشان دوربین‌های ۳۶۰ درجه‌ای ساخته‌اند. حتی شرکت نوکیا یک دوربین بسیار پیشرفته برای ضبط محتوای هدست‌های واقعیت مجازی ساخته است که قیمت بسیار بالایی هم دارد.

قرار است ۴KVR360 در سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شود.

منبع: The Verge

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه