دوربین HoloLens فعلا برای بازی استفاده نخواهد شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت گفته است که می‌خواهد عینک‌های واقعیت افزوده‌اش (Augmented Reality) را در مرحله‌ی اول فقط برای استفاده‌ی شرکت‌ها عرضه کند.

مدیرعامل مایکروسافت گفته است که در مرحله‌ی اول، دوربین واقعیت مجازی‌اش را برای مصارف خاص عرضه خواهد کرد

با اینکه مایکروسافت تا به امروز از عینک «هولولنز» (HoloLens) بیشتر برای نمایش بازی استفاده کرده است، اما این‌طور که به نظر می‌رسد، اولین استفاده‌های آن، هیچ ربطی به سرگرمی یا بازی نخواهند داشت.

«ساتیا نادلا» (Satya Nadella)، مدیرعامل کمپانی مایکروسافت، در مصاحبه‌ی اخیرش با وب‌سایت ZDnet گفته است نسخه‌ی اولیه HoloLens را برای سازندگان یا مصارف خاص عرضه خواهند کرد.

او در این باره گفته است: «به‌طور معمول دیدگاه مایکروسافت از شرکت‌ها تا مصرف‌کننده‌ها است. با این حال ما قصد داریم تا مصرف‌کننده‌ها را مستقیما به شرکت‌ها متصل کنیم.»

Hololens

نادلا ادامه می‌دهد: «می‌خواهم تمام بخش‌های‌مان چنین رویه‌ای را رعایت کنند. وقتی به مصارف این محصول نگاه می‌کنم، از بیمارستان‌ها گرفته تا مراکز درمانی و فروشگاه‌ها علاقه نشان خواهند داد. ما هم قطعا به همان سمت خواهیم رفت.»

مدیر مایکروسافت درباره‌ی استفاده از دوربین واقعیت افزوده‌شان می‌گوید: «بازی حتما بخشی از آن خواهد بود و هم‌چنین سرگرمی‌های دیگر. اما برای نسخه‌ی اول هولولنز، می‌خواهیم استفاده‌ی شرکت‌ها را در اولویت قرار دهیم.»

Hololens2

دوربین واقعیت مجازی مایکروسافت، نمایشی شگفت‌انگیز در کنفرانس این شرکت در رویداد E3 داشت.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه