دوربین M10 لایکا معرفی شد

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه ممکن است شخصا لنزهای دوربین‌های سری M شرکت لایکا را دوست داشته باشید، اما مطمئنا این حرف را قبول دارید که دورین‌هایی مثل M8 و M9 این شرکت، قیمتی بسیار هنگفت دارند و قابلیت‌های زیادی را هم به شما ارایه نمی‌دهند. شرکت لایکا به تازگی دوربین M10 را معرفی کرده است. این مدل جدید از سری دوربین‌های M این شرکت، قابلیت‌هایی جدید دارد و از سوی دیگر، برخی از قابلیت‌های مدل‌های قبلی را به کنار گذاشته است.

دوربین M10 لایکا ۶۵۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

دوربین M10 اندازه‌اش کوچکتر شده و در ظاهر، شبیه به دوربین‌های فیلمی مثل M7 است. از نظر وزن هم این دوربین جدید، بی‌شباهت به مدل‌های کلاسیک لایکا نیست. یک کلید تنظیم دستی و مکانیکی ISO هم به این دوربین اضافه شده است تا دیگر لازم نداشته باشید در منوها گشت و گذار کنید و حس لایکایی بیشتری بگیرید.

در داخل دوربین M10 یک سنسور جدید ۲۴ مگاپیکسلی فول‌فریم قرار داده شده است که با پردازنده‌ی Maestro II شرکت لایکا کار می‌کند. این سنسور و پردازنده می‌توانند سرعت عکسبرداری و هم‌چنین محدوده‌ی ISO را بسیار بالا ببرند؛‌ طوری که محدوده‌ی ISO دوربین M10 از ۱۰۰ تا ۵۰ هزار است. مثل مدل‌های قبلی، لایکا M10 فیلمبرداری نمی‌کند.

دوربین Leica M10 از همین حالا با قیمت ۶۵۰۰ دلار برای خرید وارد بازار شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    دوستان لطفا این دوربین رو با شرکت های سونی،کانن و نیکون مقایسه نکنید
    با شرکت های رده بالا مثل هاسلبلاندد مقایسه باید بشه

    1. Avatar شهاب

      دوربین های لایکا حتی قابل مقایسه با پایین رده های سونی و کانن و نیکون نیستن . درمقابل هاسلبلاد که لایکا تیکه فلزی بیش نیست . این دوربین ها بخاطر ظاهر کلاسیک و دستساز بودنشون در آلمان ، قیمت بالایی دارن . از نظر کیفیت عمومی عکس و فیلم دوربین های پیشرفته ای نیستن

  2. Avatar Fary

    واقعا فوق العادس ، من مجذوب ظاهر زیباش شدم طراحی کلاسیک و ساده و در عوض بسیار بسیار شیک ، عکس برداری هم که خیلی خوب و بی نقصه خیلی دوس دارم وقتی به بازار اومد یکیشو داشته باشم ، یه دوربین ساده اما فوق العاده
    حتما میخرمش دیر یا زود مرسی دیجی کالا

  3. Avatar محمد قاسمی

    خب ادم میره دوربین سونی میخره صد پله از این بهتر البته تو بهتر بودن این دوربین از سامسونگ که شکی نیس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه