دولت هندوستان با فروش آیفون‌های دست دوم مخالفت کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا ملاقات تیم کوک با نخست وزیر هندوستان، نتیجه‌ای برای این شرکت در بر نداشته است. شرکت اپل که اعتقاد داشت نمی‌تواند آیفون‌های‌اش را با قیمت اصلی در هندوستان بفروشد، از دولت این کشور درخواست فروش گوشی‌های Refurbish شده‌اش را داشت. با این حال، دولت هندوستان با تقاضای اپل موافقت نکرده است.

دستگاه‌های Refurbish شده، دستگاه‌هایی هستند که با اشکال و خرابی به دست مشتریان رسیده‌اند.

هندوستان، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد، اما درآمد پایین مردم در این کشور،‌ اجازه‌ی خرید گوشی‌های گران‌قیمت را به آن‌ها نمی‌دهد. در حالی که اپل، برای اولین بار در تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های آیفون، خبر از کاهش فروش سالانه‌ی این گوشی‌ها داده بود، فروش آیفون ۵s در هندوستان با ۵۶ درصد افزایش روبرو شده بود.

‌‌‌‌‌‌‌

iPhoneRefurbished

دستگاه‌های اپل که Refurbish شده‌اند، لیبل بالا را به همراه دارند.

«نیرمالا سیتارامان» (Nirmala Sitharaman)، وزیر صنعت و بازرگانی هندوستان، ضمن رد تقاضای اپل برای فروش آیفون‌های Refurbish شده، گفته است: “ما علاقه‌ای به اینکه شرکتی بخواهد گوشی‌های دست دوم را در کشورمان بفروشد، نداریم. مهم نیست این فروش چقدر هم قرار است رسمی باشد.”

دستگاه‌های Refurbish شده، دستگاه‌هایی هستند که با اشکال و خرابی به دست مشتریان رسیده‌اند. این دستگاه‌ها پس از بازگشت به شرکت، تعمیر و دوباره بسته‌بندی می‌شوند و با قیمتی پایین‌تر و با لیبل Refurbished به فروش می‌رسند.

ملاقات هفته‌ی پیش تیم کوک با «نارندا مودی» (Narenda Modi)، ظاهرا قرار است به تاسیس کارخانه‌ای در هندوستان منجر شود.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Dr.Omid

    اگه ایران بود همینارو به اسم نو قالب مردم بیچاره میکردن!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه