سامسونگ دومین گوشی مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن‌اش را تولید می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی تصاویری از گوشی گلکسی Z3، جدیدترین گوشی هوشمند شرکت سامسونگ در کنار گوشی گلکسی Z1 که به‌عنوان نسل قبلی محصولات این شرکت شناخته می‌شود، به‌بیرون درز کرده است.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد به‌زودی گلکسی Z3، جدیدترین گوشی هوشمند خود را مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن معرفی و در بازار عرضه کند.

براساس تصاویر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد سامسونگ در گوشی گلکسی Z3 از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی استفاده کرده است. شرکت سازنده برای تامین توان پردازشی این محصول، یک چیپ‌ست میان‌رده قرار داده است. همچنین در این گوشی ۱.۵ گیگابایت رم وجود دارد.

مهم‌ترین ویژگی که در این محصول دیده می‌شود استفاده از سیستم‌عامل تایزن در آن است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید گوشی گلکسی Z3 دومین محصول هوشمند سامسونگ است که مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن معرفی و عرضه می‌شود. پیش از این سامسونگ تنها در ساعت‌های هوشمند و گوشی گلکسی  Z1 از این سیستم‌عامل استفاده کرده بود.

galaxy-z3-2

شرکت سازنده در این محصول یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل قرار داده است. همچنین براساس شایعه‌های منتشر شده، توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ که در آن یک پردازنده‌ی Spreadtrum SC7730S با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز قرار دارد، تامین می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند گلکسی Z3 باید به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی،‌ دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. در این دستگاه قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت فراهم شده است.

galaxy-z3-1

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه