دوست دارید دوچرخه‌ی برقی ۱٫۵ میلیون تومانی شیائومی را داشته باشید؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شیائومی خیلی دوست دارد بگوید که فقط یک تولید کننده‌ی گوشی هوشمند نیست. آن‌ها می‌خواهند خودشان را به عنوان شرکتی که در حوزه‌های مختلف فناوری فعالیت می‌کند، معرفی کنند. در چند سال گذشته شیائومی چیزهای جالبی مثل تصفیه‌کننده‌ی هوا، گجت‌های پوشیدنی، پلوپز و حتی‌ کتری‌هایی ساخته که همه‌شان به نوعی هوشمند بودند و به اینترنت وصل می‌شدند. اکنون جدیدترین چیزی که آن‌ها ساخته‌اند یک دوچرخه‌ی برقی به نام QiCycle است.

دوچرخه‌ی شیائومی واقعا جالب است و آدم دلش می‌خواهد آن را داشته باشد. این دوچرخه حدود ۴۵۵ دلار قیمت دارد و به طور کامل جمع می‌شود. یعنی وقتی از خانه راه افتادید و به سر کار رسیدید، می‌توانید آن را تا کنید و به دفتر کارتان ببرید. این دوچرخه یک موتور الکتریکی دارد که به شما در راندن دوچرخه کمک می‌کند. یعنی آخرش باید پدال بزنید ولی به لطف موتور الکتریکی لازم نیست زیاد زور بزنید چون که با یک بار شارژ کامل باتری، موتور الکتریکی تا ۴۵ کیلومتر در پدال زدن به شما کمک می‌کند. این دوچرخه‌ی ۱۴٫۵ کیلوگرمی دارای یک جعبه‌ی دنده‌ی سه سرعته است و چراغ جلو و چراغ عقب هم دارد.

به جز این، روی دسته‌ی دوچرخه یک نمایشگر کوچک نصب شده که اطلاعاتی مثل سرعت، مسافت طی شده و شارژ باتری را نمایش می‌دهد. یک اپلیکیشن گوشی هوشمند هم برای آن وجود دارد که می‌توانید اطلاعات مختلفی مثل همان مکان، سرعت، مسافت، کالری سوزانده شده و غیره را ببینید. ارتباط گوشی با دوچرخه از طریق بلوتوث برقرار می‌شود. عکس‌های این دوچرخه را در ادامه ببینید.

Xiaomi2 Xiaomi3 Xiaomi4 Xiaomi5 Xiaomi6

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar محمد میم

    دیجیکالا منتظریم محصولات رو بیاری
    کیت های آماده نصب روی دوچرخه add-e هم هست

  2. Avatar مسعود

    بیاریدش خو. میخوایم دیگه

  3. Avatar مجید

    خب مگه مخم تاب داره برم با ۱.۵ اینو بخرم؟که تازه خودشم راه بره!با ۱ تومن یه دوچرخه کراس میخرم انقدرم باهاش رکاب میزنم تا رودم پاره شه…اسمشم گذاشتن دوچرخه…والا

  4. Avatar Sasan

    واقعا اگه دیجیکالا بیارتش %۱۰۰ میگیرمش ????????????

  5. Avatar neda

    خداکنه دیجی کالا اینو بیاره برا فروش

  6. Avatar امین

    دیجی یه چند مدل بیار..من عاشقش شدم..فقط چرا آخه باید پا بزنی 🙁

    1. Avatar رامین

      اگه قرار باشه نخواد پا بزنی چه فرقی با موتور سیکلت داره؟ دوچرخه یعنی پا زدن. موتور الکتریکی کمک میکنه که دیرتر خسته بشی و مسافت بیشتری رو طی کنی.

    2. Avatar محمدرضا

      عزیز برو موتور سیکلت برقی بخر

  7. Avatar رضا

    جالبه من دوستش دارم می خوامش ولی با اون تیتر (دوچرخه هوشمند شیاعومی فردا معرفی می شود) عکسش خیلی فرق داشت به خصوص تو اون عکسش ۲۴ تا دنده داشت به نظرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه