وجود دو صفحه نمایش و دو دوربین پشت در گوشی LG G5 تایید شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
گوشی G5 شرکت ال جی

به‌تازکی «ایوان بلس» (Evan Blass) که در توییتر با اکانت Eveleaks@ شناخته می‌شود، وجود دو دوربین پشت و دو صفحه نمایش را در گوشی LG G5 تایید کرده است.

ایوان بلس وجود دو صفحه نمایش و دو دوربین پشت را در گوشی G5 تایید کرد.

وجود دو دوربین پشت در گوشی G5 باعث می‌شود که کاربران بتوانند به شکل دستی فوکوس عکس‌ها را تغییر دهند. البته با وجود دو لنز باعث می‌شود افکت‌های بیشتری روی عکس‌ها قرار داد یا حتی ایتمی را از داخل عکس‌ها حذف کرد.

ایوان بلس در تویتتر گفته:” ال جی به دلیل اینکه از همان دوربین G5 در گوشی X Cam استفاده کرده، پشت X Cam را نشان نداده است. گوشی G5 دو دوربین پشت دارد.”

LG G5

صحبت‌های بلس درباره‌ی وجود دو دوربین پشت روی گوشی LG G5

صفحه نمایش دوم به کار رفته در این گوشی هم مانند LG V10 خواهد بود. کاربران با وجود این صفحه نمایش دوم می‌توانند به اعلان‌ها دسترسی داشته باشند یا می‌توانند میان‌بر برنامه‌های مختلف را در این قسمت قرار دهند. بلس درباره‌ی صفحه نمایش دوم می‌گوید:” بالاخره صفحه نمایش دوم این گوشی را دیدم و مشخص شد که این گوشی صفحه نمایش دوم دارد.”

LG G5

صحبت‌های بلس درباره‌ی وجود دو صفحه نمایش روی گوشی LG G5

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند محل قرار گرفتن دکمه‌ها هم در G5 تغییر کرده است. دکمه‌ای جدید در پایین این گوشی قرار گرفته که کاربران با فشار دادن آن می‌توانند باتری را به راحتی از گوشی خارج کنند. به نظر می‌رسد که LG G5 یک «کارتریج» (Cartridge) دارد که می‌توان آن را از گوشی جدا کرد. این کارتریج باتری گوشی را در خودش قرار داده و به این صورت کاربران به راحتی می‌توانند باتری را تعویض کنند.

LG G5

باتری قابل تعویض گوشی LG G5

به احتمال زیاد گوشی LG G5 یک بدنه‌ی فلزی خواهد داشت از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ روی آن استفاده شده است. این گوشی با اندروید ۶.۰ و رابط کاربری خود ال جی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی G5 در تاریخ ۲ اسفند ماه (۲۱ فوریه) به شکل رسمی در نمایشگاه MWC 2016 معرفی خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویری که تا این لحظه از G5 لو رفته را مشاهده کنید. در این تصاویر محصول جدید ال جی داخل پوششی مخصوص قرار گرفته تا نتوان طراحی نهایی گوشی را مشاهده کرد.

LG G5
LG G5
LG G5
LG G5

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Twitter

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar گلناز

    ایده ی تعویض باتری عالیه افرین به الجی!!! من همیشه در مورد امکان تعویض باتری با بدنه ی فلزی فک میکردم البته از پشت 🙂 باید دید کاراییش چطوریه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه