دو سیستم عامل اندروید و کروم با هم ترکیب می‌شوند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل قصد دارد در تاریخ ۱۳ مهر ماه (۴ اکتبر) کنفرانسی برگزار کند که در آن گوشی‌های Pixel و Pixel XL معرفی می‌شوند؛ اما به نظر می‌رسد که گوگل یک خبر مهمتر را هم در این کنفرانس اعلام می‌کند و آن هم ترکیب دو سیستم عامل اندروید و کروم است.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سیستم عامل جدید شرکت گوگل با نام «اندرومدا» (Andromeda) منتشر می‌شود و روی انواع گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها نصب می‌شود. حتی به نظر می‌رسد که گوگل نسخه‌ی پیش نمایش این سیستم عامل را در اواخر مهر ماه یا اوایل آبان ماه منتشر می‌کند.

سیستم عامل جدید شرکت گوگل با نام «اندرومدا» (Andromeda) منتشر می‌شود.

یکی از مدیران ارشد اندروید هم در توییتر گفته:” هشت سال پیش بود که سیستم عامل اندروید را معرفی کردیم و اکنون که می‌خواهم در ۱۳ مهر ماه صحبت کنم، حس هشت سال پیش را دارم.” این توییت مدیر ارشد اندروید هم باعث شده که احتمال ترکیب دو سیستم عامل گوگل با هم بیشتر شود. شرکت گوگل همین چند وقت پیش امکان نصب برنامه‌های اندروید روی سیستم عامل کروم را به وجود آورده بود و تا چند وقت دیگر رسما این دو سیستم عامل را با هم ترکیب می‌کند و فصل جدیدی در دنیای سیستم‌های عامل موبایلی و کامپیوتر به وجود می‌آورد.

منبع: Digital Trends

‌‌‌‌‌

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar قاسم

    یجورایی کپی از مایکروسات میشه که تو ویندوز ۱۰ اپلیکیشن هایی اومد که هم روی دسکتاپ و هم روی موبایل قابل اجرا هستند
    البته نسخه ویندوزی کلا متفاوت و قدرتمند تر از همه است چون شما در واقع سیستم عامل پرقدرت ویندوز رو دارید که میتونه نرم افزار های موبایل ویندوز رو هم اجرا کنه

  2. Avatar TIME

    در این شک نکنید که و یندوز رفتنی است و من از روز اولی که ااندروید معرفی شد به تمام دوستانم میگفتم هدف گوکل حذف مایکی است و البته مایکی هم متوجه این موضوع شد ولی چند سال اول گوگل را دست کم گرفت ولی وقتی دید خطر جدیست، تلاش زیادی کرد که گوگل را حداقل از قلمرو تلفن های هوشمند خارج کنه ولی موفق نشد…. حالا دیگه خیلی دیر شده و گوگل اینبار به مایکی رو دست زده و الان مایکی فقط داره دست و پا میزنه….

  3. Avatar مهدی

    بدترین خبره برای شرکتهای مایکروسافت و اپل

  4. Avatar افشین

    امکانش هست راهنمایی کنید که اپلیکیشن Allo رو چطوری بگیریم؟؟؟ من که هرچی سرچ میکنم تو playstore پیدا نمیکنه.Duo هست ولی Allo نه
    این ترکیب سیستم دسکتاپ و سیستم اندروید هم ایده فوق العاده عالی هست و باید منتظرش بود

  5. Avatar M. Hosein

    تازه داره یه سیستم عامل یکپارچه درست میکنه که فک نکنم این سیستم موفق شه چون برنامه های اندروید برای گوشی ساخته و بهینه شدن نه کامپیوتر
    اگه هم قراره اکوسیستم اپ جدید داشته باشه که عمرا موفق شه ، چون ویندوز ۱۰ (دقیقا عین همین سیستم عامله که گوشی و کامپیوتر یه پلتفرمه) با این همه محبوبیت و گذشت دوسال از زمان عرضه هنوز نتونسته تمام اپ هارو وارد کنه گرچه پیشرفتای زیادی کرده .

  6. Avatar hamed

    خیلی وقت پیش سیستم عامل کروم رو با اندروید بقیه شرکت ها قاطی کردن…مثه remix os
    Phoenix os
    ولی همه نرم افزارا توشون خوب اجرانمیشن ۱
    ۲ باهمه سخت افزار ها فیکس نمیشن….
    من که از کار باهاشون خوشم اومد رابط خوبی دارن سرعت و مصرف رمشونم خوبه….اما جای ویندوز رو نمی تونن بگیرن بازم نیازه به ویندوز هس.. ولی واسه کسی که کار خاصی با ویندوز نداره و سخت افزارش به خوبی اجراش می کنه…کارشو راه میندازه…اگه گوگل ایده جدیدی از سیستم عامل ارایه کنه و رو اکثر سخت افزارا جواب بده بزودی میشه رقیب ویندوز….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه