هر دو مدل آیفون ۷ با حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شوند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قبلا گفته شده بود که آیفون ۷ پلاس یک مدل با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. شایعات جدیدتر به این موضوع اشاره می‌کنند که هر دو مدل معمولی و پلاس این تلفن همراه هوشمند، مدلی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند.

هر دو مدل آیفون ۷، مدلی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهند داشت.

تا این لحظه شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که آیفون ۷ پلاس یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، دوربین دوتایی با لنز بهتره و حافظه داخلی بیشتری در مقایسه با مدل معمولی خودش خواهد داشت؛ اما شایعات جدیدتر می‌گویند که آیفون ۷ هم ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

از آنجایی که تلفن‌های همراه اپل از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند، تولید یک مدل با حافظه داخلی بیشتر می‌تواند نظر افراد زیادی را به سمت خودش جلب کند.

براساس گزارشی که از طرف سایت TrendForce منتشر شده، اپل تصمیم گرفته که پرچم‌دارهای جدیدش را در مدلی خاص با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه کند. احتمالا این مدل قیمت بالایی خواهد داشت و افراد خاصی به سمت آن می‌روند. به نظر می‌رسد که این مدل بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار قیمت بیشتری در مقایسه با سایر مدل‌ها خواهد داشت.

در چند وقت گذشته شایعات گفته بودند که آیفون ۷ مدل ۱۶ گیگابایتی نخواهد داشت و به مدل پایه‌ی آن با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که iPhone 7 Plus با سه گیگابایت رم راهی بازار می‌شود.

‌‌‌‌‌

منبع: Trend Force

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه