دو ویژگی جدید به ویندوز ۱۰ موبایل اضافه شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با نسخه‌ی ۱۰۱۶۶ ویندوز ۱۰ موبایل، ویژگی‌های جدیدی به فروشگاه آنلاین ویندوز فون اضافه شده است.

براساس اخبار منتشر شده، مایکروسافت در ویندوز ۱۰ موبایل، ویژگی‌های جدیدی را به فروشگاه آنلاین ویندوز فون افزوده است. احتمالا مایکروسافت، ویندوز ۱۰ موبایل را شهریور امسال به‌صورت عمومی عرضه خواهد کرد.

یکی از این ویژگی‌ها قابلیت باز کردن برنامه‌های تازه نصب شده از خود فروشگاه آنلاین ویندوز فون است. این در حالی است که پیش از این تنها کاربران اندروید و iOS توانایی استفاده از این ویژگی را داشتند،‌ اما مایکروسافت این قابلیت را برای کاربران ویندوز فون هم ایجاد کرده است. در حال حاضر، زمانی‌که یک برنامه جدید روی موبایل‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز، نسخه ۸.۱ نصب شود، کاربر تنها می‌تواند اپلیکیشن تازه نصب شده را مشاهده کند، اما امکان باز کردن آن مستقیما از فروشگاه آنلاین ویندوز فون وجود ندارد.

windows10mobile

همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، تغییرات جدید در ویندوز ۱۰، امکانات این پلتفرم را به اندروید و iOS نزدیک کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید که در فروشگاه آنلاین ویندوز فون صورت گرفته، امکان مشاهده قابلیت‌ها و ویژگی‌های قابل خرید در مورد برنامه‌های Freemium توسط کاربران است. برنامه‌هایی که به صورت کلی رایگان هستند، اما بعضی از امکانات آن‌ها به‌ صورت پولی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود را Freemium می‌نامند. همچنین قیمت اپلیکیشن‌ها هم نمایش داده می‌شود، البته این ویژگی هم پیش از این تنها برای کاربران اندروید و iOS وجود داشت.

براساس اخبار منتشر شده، ویندوز ۱۰ موبایل شهریور ماه امسال به‌صورت عمومی عرضه خواهد شد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که امکان ارایه ویژگی‌ها و بهبودهای جدید توسط مایکروسافت روی این پلتفرم وجود دارد؛ اما سوالی که در اینجا مطرح می‌شود آن است که آیا صرفا فراهم کردن قابلیت‌های اندروید و iOS در این پلتفرم بقای آن را تضمین می‌کند یا مایکروسافت باید تدابیر بیش‌تری برای این منظور بیاندیشد؟

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه