دو گوشی Desire 10 Lifestyle و Desire 10 Pro در راه هستند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HTC‌ در کنار ساخت گوشی‌های Desire 825، Desire 630 و Desire 530‌ در حال ساخت دو گوشی دیگر با نام‌های Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle است.

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Desire 10 Lifestyle با اندروید ۶.۰ راهی بازار می‌شود و یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p دارد. روی این گوشی از تراشه‌ی چهار هسته‌ای  اسنپ‌دراگون استفاده شده و سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

برای عکاسی کردن هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی روی این گوشی قرار گرفته است. هر دو دوربین می‌توانند با کیفیت ۱۰۸۰p فیلم‌برداری کنند. این گوشی از بلندگوهای Boomsound بهره می‌برد که صدای استریو دارند و در زمان گوش کردن موسیقی با هدفون کیفیت بالایی را خواهید شنید. این گوشی در رنگ‌های مختلف راهی بازار می‌شود که البته فریم آن‌ها طلایی است.

HTC-Desire-10-Pro-Lifestyle-01

Desire 10 Lifestyle

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی مدل Desire 10 Pro منتشر نشده و نمی‌دانیم این محصول چه سخت افزاری دارد و ظاهر آن چه شکلی است. شرکت HTC‌ در طول سال‌های گذشته گوشی‌های مختلفی راهی بازار کرده که در بین آن‌ها گوشی‌های سری Desire سهم بیشتری داشته‌اند. اولین گوشی Desire در سال ۲۰۱۰ راهی بازار شد و به عنوان یک محصول سطح بالا شناخته می‌شد؛ اما از زمانی که این شرکت سری One را به عنوان گوشی‌های پرچم‌دار خودش معرفی کرد، گوشی‌های Desire به عنوان محصولات میان‌رده راهی بازار شدند.

منبع: venturebeat

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه