سامسونگ دیجیتایزر مخصوص خودش را برای گلکسی S7 تولید می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Samsung

براساس شایعات منتشر شده، شرکت سامسونگ قصد دارد از «دیجیتایزر» (Digitizer) ساخته‌ی خودش در گوشی گلکسی S7 استفاده کند.

سامسونگ در گوشی گلکسی S7 از دیجیتایزر ساخته‌ی خودش استفاده خواهد کرد.

شرکت سامسونگ بسیاری از قطعه‌های به کار رفته درون موبایل‌هایش را خودش تولید می‌کند. از بین این قطعات می‌توان به صفحه نمایش و تراشه‌های مختلف اشاره کرد. این شرکت از صفحه نمایش‌های Super AMOLED و تراشه‌های اگزینوس در محصولات خودش استفاده می‌کند. سامسونگ سال گذشته گوشی گلکسی S6 را با تراشه‌ی اگزینوس راهی بازار کرده بود. در جدید شایعات به این موضوع اشاره شده که این شرکت کره‌ای یکی دیگر از قطعات تلفن‌ همراه هوشمند گلکسی S7 را خودش تولید می‌کند. در شایعات گفته شده که این شرکت قصد دارد  «دیجیتایزر» (Digitizer) مخصوص خودش را برای پرچم‌دار جدیدش تولید کند.

در گزارش‌ها به این موضوع اشاره شده که سامسونگ در سه سال گذشته روی ساخت دیجیتایزر مخصوص خودش کار می‌کرده و اکنون این قطعه برای گلکسی S7 آماده شده است. در گذشته شرکت‌های Synaptics و ST Microelectronics دیجیتایزر گوشی‌های سامسونگ را تولید می‌کردند. هنوز مشخص نیست که قطعه‌ای که خود سامسونگ تولید کرده به چه شکل باعث بهبود عملکرد گوشی می‌شود. البته ساخت این قطعه باعث کاهش هزینه‌ی ساخت گوشی خواهد شد.

دیجیتایزر لایه‌ای به شمار می‌آید که روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که گوشی متوجه لمس انگشت کاربر شود و فرمان‌های لمسی مختلف را انجام دهد.

امیدواریم اقدام جدید سامسونگ باعث شود که گلکسی S7 بتواند تجربه‌ی کاربری بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ قصد دارد گلکسی S7 را یک روز قبل از برگزاری نمایشگاه MWC 2016 معرفی کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه