دیجی‌کالا مگ یک ساله شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز دیجی‌کالا مگ، رسانه‌ی آنلاین فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، یک ساله شد. درست دهم شهریور پارسال بود که راه‌اندازی عمومی سایت را جشن گرفتیم و کیک شکلاتی‌اش را خوردیم. وقتی کار را شروع کردیم، فکر نمی‌کردیم این‌قدر اوضاع خوب بشود. فکر نمی‌کردیم فقط با گذشت یک سال، ۱۰ هزار عنوان مطلب منتشر کرده باشیم و روزی ۶۰ هزار کاربر یکتا به ما سر بزنند. فکر نمی‌کردیم بعد از یک سال ۵ میلیون نفر ما را دیده و ده‌ها هزار نفر شبکه‌های اجتماعی‌مان را دنبال کرده باشند. طی این یک سال کارهای بزرگی در دیجی‌کالا مگ انجام شد. از اخبار و رویدادهای مهم دنیای فناوری دیجیتال گرفته تا دستاوردهای بزرگ علمی را پوشش دادیم و صدها مقاله‌ی مفید و کاربردی منتشر کردیم.

تحریریه‌ی گروه فناوری دیجیتال، کنفرانس‌های بزرگی مثل CES 2016، MWC 2016، Google I/O 2016، IFA 2015 و WWDC 2016 را پوشش دادند. به جز پوشش اخبار، آن‌ها مجموعه مقالات دنباله‌دار کاملا کاربردی را تحت عناوینی مثل «مدرسه‌ی عکاسی با موبایل»، «بیوگرافی بزرگان»، «نقد و بررسی کالاهای دیجیتال»، «راهنمای خرید کالاهای دیجیتال» و «بررسی اپلیکیشن‌» تهیه کردند. مقاله‌های پراکنده‌ی زیاد دیگری هم در همین حوزه نوشته شد.

تحریریه‌‌ی گروه سرگرمی دیجیتال هم کنفرانس‌های بزرگی مثل E3 2016، GamesCom 2016، BlizzCon 2015، و اسکار ۲۰۱۶ را پوشش دادند. آن‌ها مجموعه مقالاتی در قالب «نقد و بررسی بازی»، «موزه‌ی بازی»، «برترین‌های بازی» و «پیش‌نمایش بازی» تهیه کردند و همه‌ی اخبار مهم در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های سینمایی بزرگ را پوشش دادند.

تحریریه‌ی گروه دانش و فناوری رویدادهای بزرگ علمی مثل کشف امواج گرانشی، سیاره‌ی نهم منظومه‌ی شمسی، ملاقات فضاپیمای افق‌های نو با پلوتو، ملاقات فضاپیمای جونو با مشتری، کشف نزدیک‌ترین سیاره‌ی فراخورشیدی، صد سالگی نسبیت عام و بسیاری کشفیات و رویدادهای دنیای علم را پوشش دادند. آن‌ها مجموعه مقالات با ارزشی تحت عناوین «جهان انسان»، «زمین برای زندگی» و «انسان و فناوری» منتشر کردند و سعی کردند به بنیادی‌ترین پرسش‌هایی که به ذهن انسان خطور می‌کند، پاسخ یدهند. گروه دانش با دریافت رسمی حق انتشار عکس‌های سایت «تصویر نجومی روز ناسا» (APOD)، هر روز عکس نجومی روز را با توضیحات فارسی منتشر کرد.

دیجی‌کالا مگ درست شش ماه بعد از تولد موفق شد نشان ویژه‌ی هشتمین دوره‌ی جشنواره وب و موبایل ایران را به خودش اختصاص بدهد.

طی این یک سال نزدیک به ۱۰۰ یادداشت در دیجی‌کالا مگ منتشر شد که هرکدام دغدغه و نقطه‌نظری را درباره‌ی مساله‌ای مطرح می‌کردند. یادداشت‌هایی که با لحنی خودمانی و طرح سوالاتی ساده، از پرطرفدارترین قسمت‌های دیجی‌کالا مگ بودند. شما هم با بازخوردهایی که برای‌مان ارسال می‌کردید، همیشه همراه‌مان بودید. بازخوردهایی در قالب بیش از ۴۰ هزار کامنت و ایمیل‌هایی پرتعداد که ما را در مسیر پیشرفت راهنمایی می‌کردند. در ادامه تصویر متحرکی از خلاصه‌ی دستاوردهای یک سال گذشته‌ی دیجی‌کالا مگ را مشاهده خواهید کرد:

‌‌‌‌‌‌‌

Infographic

امروز، چهارشنبه، دهم شهریور ماه از دیجی‌کالا مگ چشم برندارید. برای‌تان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۷ دیدگاه
  1. حمید

    تولدت مبارک..
    واقعا خسته نباشید…این قسمت هم مثل بقیه قسمتهای سایت عالی…

  2. saied

    Man har chee negah mikonam javayez 100000nemibinam

  3. alavi

    سلام و وقت بخیر و تبریک به مناسبت تولد دیجی کالا مگ
    من یک خواهشی در ارتباط با همین کد تخفیف هایی که به مناسبت تولد در مگ قرار میدید دارم
    با عرض سلام و خسته نباشید, تبریک تولد دیجی کالا مگ
    لطفا بن تخفیف ۱۰۰ تومنی رو که قرار میدید فقط بصورت عکس نباشه و هنگام ارسال اونو بصورت متن (نوشتاری) هم ارسال کنید تا ما بتونیم دقیقا و بصورت صحیح کد رو کپی کنیم تا در هنگام استفاده از اون مشکلی پیش نیاد و سیستم مدام خطا نده که کد وارد شده معتبر نمیباشد و آن را مجددابا دقت وارد کنید
    من ۲ بار خواستم از این کد ها استفاده کنم هر بار هم خطا داد و نشد
    خواهشا اینبار بصورت نوشتاری ( مثلا DGMAG-1087860465 ) هم ارسالش کنید
    با تشکر از شما
    من خیلی سریع کد رو وارد کردم اما همش خطا میده در وارد کردن اون دقت کنید هرچی هم به شیوه های مختلف اصلاحش کردم بازم نشد که نشد و مجددا خطا داد

  4. امير

    سلام تولد یکسالگی مبارک.شیرینی درکنار شما بودن افتخاریست برایم

  5. میثم

    تبریک میگم این روز رو و خسته نباشید به همه شما
    امروز تولد بنده هم هست روز خوبیو برای همه آرزو میکنم

  6. مهدی

    تبریک

  7. مصطفی

    با سلام و و عرض تبریک.
    بی تملق دیجی کالا مگ به یکی از بهترین های این حوزه تبدیل شده و این امر در چنین بازه ی زمانی کوتاهی در نوع خود بی نظیره . نحوه ی گزینش و نگارش محتوا در این سایت واقعا خوب و دلچسبه . از این رو به مدیران و محتوا نویسان این سایت واقعا تبریک میگم.
    با عرض پوزش چند پیشنهاد و نقد هم داشتم.
    ۱. در بخش جستجو عملکرد بسیار ضعیفی دارید.
    ۲. دسته بندی ها خوبند ولی بهتر از این می توانند باشند.
    ۳. رابط کاربری سایت برای اولین بازدیدها کمی ایجاد سردرگمی می کند.
    ۴. به اخبار و مقالات داخلی توجه بسیار کمی شده و همچنین محتوانویسان و سردبیران عزیز خود کم دست به قلم میشوند.
    در مورد موارد فوق شاید در اشتباه باشم. این ها نظرهایهای شخصی بنده بودامیدوارم بی ادبی نکرده باشم.
    آرزوی موفقیت دارم برای تیم عزیزتون

  8. سینا

    سلام تولد دیجی کالا مگ مبارک باشه راستی ده شهریور تولد منم هست. D:

  9. مم

    من هم امروز تولدمه، تولدتون مبارک

    😀

  10. امین حمیدی

    سلام و درود و عرض تبریک یک سالگی فعالیت دی جی مگ عزیز .
    به همین بهانه عرض خسته نباشید و توفیق دارم برای این تحریریه .
    تنوع و پوشش انواع اخبار که به گونه ای نو و جدید با کاربرها در میان گذاشته میشود ، یکی از دلایل موفقیت مگ عزیز هستش و همچنین ایجاد تبادل بین کاربرها با یکدیگر و کارشناسان این تحریریه نیز یکی دیگر از این دلایل . توجه به اخبار دنیای تکنولوژی و فنآوری اطلاعات ، جهان شگفت انگیز محیط پیرامون و نجوم و فضا ، هیجانات سینما و هالیوود و بسیاری از مجله های پرطرفدار و اجتماعی دیگر بنده و دوستان را به ترغیب و دنبال کردن روزانه چند مرتبه از دی جی مگ میکند . امیدوارم روحیه و انرژی مثبت و بالای خودتون را حفظ کنید . طرفدار پروپاقرص شما با یک دنیا ارادت . همواره پیروز و پایدار باشید

  11. سینا معنوی

    آقا دمتون گرم…مطالب خوبی انتخاب می کنید
    بهتون تبریک می گم انشا… همیشه پاینده باشید.

  12. علیرضا

    سلام
    اگه میشه دکمه home دیجی کالا رو در دیجی کالا مگ اضافه کنید من هر چی نگاه میکنم نیست و همیشه با این موضوع مشکل دارم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه